سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام جواد بهشتی پور

حوزه/ مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) گفت: گردهمایی فعالان مردمی دهه کرامت کشور در قم برگزار و در حاشیه این گردهمایی، از برترین‌های جشنواره مردمی کرامت با پنج کمک هزینه سفر به عتبات، ۱۱۰ کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و هدایای متبرکه آستان‌های مقدس تقدیر می‌شود.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام جواد بهشتی‌پور ظهر امروز طی نشست خبری که به مناسبت دهه کرامت در سالن جلسات حضرت خدیجه(س) کتابخانه حرم کریمه اهل بیت(ع) برگزار شد، با اشاره به اینکه امسال باید نسبت به موضوع نهادینه کردن شادی در جامعه نگاه متفاوتی داشته باشیم، اظهار کرد: عطوفت، مهربانی و رحمت از اصول دین مبین اسلام است که باید به آن توجه داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه دهه کرامت به عنوان دهه شادی توسط مراجع تقلید انتخاب شده است، اضافه کرد: باید همانند دیگر مناسبت‌های مذهبی به این دهه توجه داشته باشیم تا بتوانیم شادی مورد پسند اهل بیت(ع) را در این ایام ترویج دهیم تا بازیگر و نقش اول دهه کرامت مردم باشند.

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه(سلام‌الله علیها) خاطرنشان کرد: این آستان امسال جشنواره مردمی کرامت را به عنوان یک برنامه محوری در چهار موضوع حضرت امام رضا(علیه‌السلام)، حضرت معصومه (سلام‌الله علیها)، احمد بن موسی(ع) و شعار دهه کرامت را مورد توجه قرار داده است و به عملکردهای مردمی در عرصه‌های مختلف فرهنگی می‌پردازد.

وی با اشاره به اینکه مردم برگزار کننده اصلی جشنواره مذکور هستند، تصریح کرد: آستان‌های حرم حضرت معصومه(سلام‌الله علیها)، شاهچراغ و قدس رضوی از این جشنواره حمایت خواهند کرد، تا کنون نشست‌های هم‌اندیشی با حضور سازمان تبلیغات، نیروی مقاومت بسیج، اتحاد انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه، سازمان‌های فرهنگی هنری شهرداری‌های تهران، مشهد، قم و شیراز و برخی دیگر از مجموعه‌های فرهنگی برگزار شده است.

حجت‌الاسلام بهشتی پور از برگزاری نشست هم‌اندیشی سخنرانان برجسته دینی با حضور تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) یاد کرد و گفت:‌ افراد از دوم تا سیزدهم مردادماه می‌توانند در جشنواره مردمی کرامت ثبت‌نام و آثار خود ر از سیزدهم تا سی و یکم مردادماه به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

وی تصریح کرد: گردهمایی فعالان مردمی دهه کرامت سراسر کشور همزمان با عید غدیر در قم برگزار و در حاشیه این گردهمایی از برترین‌های جشنواره مردمی کرامت با پنج کمک هزینه سفر به عتبات، 110 کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و هدایای متبرکه آستان‌های مقدس تقدیر می‌شود.

حجت‌الاسلام بهشتی‌پور با اشاره به اینکه تشکیل کمپین شادی با عنوان نذر شادی از دیگر برنامه‌های دهه کرامت است، عنوان کرد: این برنامه از دهه کرامت تا دهه ولایت دنبال می شود، تا بتوانیم از مشارکت‌های مادی و معنوی مردم برای دلشاد کردن نیازمندان استفاده کنیم چرا که شادی مردمی یکی از مباحثی بوده که مورد تاکید اهل بیت(ع) قرار گرفته است.

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) یادآور شد: مشارکت عمومی مردم در تهیه جهیزیه برای زوج‌های جوان، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم، حمایت از بیماران خاص و میزبانی از زائر اولی‌های حرم مطهر حضرت معصومه (سلام‌الله علیها) به عنوان چهار برنامه محوری کمپین نذر شادی دنبال می‌شود.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha