شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آستان قدس رضوی

نماینده آستان قدس رضوی در خراسان شمالی از برگزاری ۱۰۰ برنامه فرهنگی جهادی در دهه کرامت در سطح شهرستان‌های استان خبر داد.

محمد اکبرزاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،  در خراسان شمالی، با گرامیداشت دهه کرامت اظهار داشت: 100 برنامه فرهنگی جهادی به مناسبت دهه کرامت در سطح شهرستان‌های استان در حال برگزاری است.

وی افزود: افتتاح 90 کانون خادم یاور، مراسم ازدواج 450 زوج جوان، دیدار خادمان امام رضا (ع) با خانواده‌های شهدا، محرومان و بیماران و اعزام گروه‌های خدمات‌رسانی به مناطق محروم و زلزله‌زده، از مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی جهادی در دهه کرامت است

نماینده آستان قدس رضوی در خراسان شمالی با اشاره به حضور خادمان امام رضا (ع) در استان، گفت: اعزام خدام حرم رضوی به مناطق مرزی و محروم خراسان شمالی از دیگر برنامه‌های آستان قدس رضوی در خراسان شمالی به مناسبت دهه کرامت است.

وی اظهار داشت: گروه‌های 5 نفره متشکل از 3 خادم، یک نفر سخنران و یک نفر مداح به دیدار با خانواده شهدا، حضور در زندان‌های خراسان شمالی و عیادت از زندانیان و عیادت از بیماران سرطانی خواهند رفت.

اکبرزاده در بخش دیگری با اشاره به برنامه‌ها و فعالیت‌های دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان شمالی تصریح کرد: پس از ترویج فرهنگ رضوی در جامعه، مهم‌ترین برنامه آستان قدس رضوی، محرومیت‌زدایی و رسیدگی به امور مستضعفان جامعه است

وی با بیان اینکه نمایندگی آستان قدس در این استان دو فعالیت محوری را دنبال می‌کند، گفت: معاونت امداد مستضعفان، رسیدگی به امور نیازمندان را بر عهده دارد و محور دیگر نیز مربوط به ترویج معارف قرآنی، فرهنگ رضوی و سبک زندگی است.
نماینده آستان قدس رضوی در خراسان شمالی خاطرنشان کرد: معاونت امداد در حوزه‌های مختلف از جمله تغذیه و سلامت، اشتغال، توانمندسازی، کارآفرینی نقش‌آفرینی خواهد کرد تا نیازمندان از زیرپوشش نهادهای حمایتی خارج شوند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha