شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام سید محمد حسینیان  امام جمعه دامغان:

حوزه/ امام جمعه دامغان با اشاره به اقبال و استقبال جهانیان از جهان اسلام گفت: طلاب فرصت طلایی تحصیل در حوزه را قدر بدانند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید محمد حسینیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در سمنان، با اشاره به فرصت‌های طلاب در حوزه‌های علوم دینی اظهار داشت: طلاب علوم دینی با تحصیل در حوزه علمیه در یک شرایط و فرصت کم‌نظیر و بلکه بی‌نظیر علمی قرار دارند.
وی با بیان اینکه تحصیل طلاب در حوزه علمیه یک فرصت طلایی علمی است، تصریح کرد: طلاب علوم دینی این فرصت طلایی تحصیل در حوزه را باید قدر دانسته و از این فرصت پیش‌آمده نهایت استفاده و بهره‌برداری را داشته باشند.
امام جمعه دامغان با اشاره به اینکه سه ویژگی تعهد، تخصص و کسب معرفت لازمه کار طلاب علوم دینی است، افزود: امروز جامعه بیش از گذشته نیازمند به انسان‌های عالم، اخلاق مدار و متعهد است که طلاب حوزه‌های علمیه باید با الگوگیری از علمای جهان اسلام و تربیت‌شدگان مکتب اهل‌بیت (ع) به این راه مهم ادامه بدهند.
حجت الاسلام والمسلمین حسینیان با بیان اینکه جامعه در کسب علم و آگاهی از علوم دینی انتظارات زیادی از حوزه و حوزویان و تربیت‌شدگان مکتب اهل‌بیت (ع) دارد، گفت: جهان امروزی اقبال و استقبال زیادی در آگاهی و علم داشتن از جهان اسلام دارد و امروز شاهد گسترش فرهنگ اسلامی و گرویدن تعداد کثیری از مردم به اسلام در نقاط مختلف جهان هستیم.
وی با اشاره به اینکه افراد علاقه‌مند به آشنایی با علوم دینی جهت تحصیل در حوزه علمیه افزایش پیدا کرده‌اند، افزود: طلاب جدیدالورود حوزه‌های علمیه نیز باید همچون علمای جهان اسلام و تربیت‌شدگان مکتب اهل‌ بیت(ع) در جامعه مانند نگینی بدرخشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha