یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 422373
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
سید محمد بطحایی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش

حوزه/ سید محمد بطحایی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، یکی از برنامه های خود را استفاده بهینه از ظرفیت حوزه های علمیه به منظور تربیت دینی دانش آموزان اعلام کرده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، سید محمد بطحایی در برنامه خود تصریح کرده است: بهره گیری از ظرفیت حوزه های علمیه در امر پژوهش و تربیت دینی دانش آموزان ازطریق تقویت ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش، یکی از برنامه های قابل اجرا در وزارت آموزش و پرورش خواهد بود.  

وی همچنین ارتقاء كمي و كيفي مراكز مشاوره براي حضور مؤثر مدارس در فرآيند مصون سازي دانش آموزان و خانواده ها و پيشگيري از آسيب هاي فرهنگي و اجتماعي در دوره ها و پايه هاي مختلف تحصيلي با همكاري سازمان ها، نهادها و حوزه هاي علميه را مدنظر قرار داده است.

بنا به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش، وی توسعۀ مشاركت با معلمان، حوزه هاي علميه و دانشگاه ها در تدوين برنامۀ درسي و بهره گيري از ظرفيت بخش غيردولتي در توليد، چاپ و توزیع مواد و منابع آموزشي را نیز متذکر شده و تاکید کرده است: تقويت تعامل و مشاركت با انجمن هاي علمي-آموزشي و تشکل های صنفي و حرفه ای معلمان  و نهادهاي فرهنگي، اجتماعي؛ خصوصا حوزه های علمیه را مورد توجه قرار خواهم داد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha