یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/ حضور مسئول مرکز امور صیانتی حوزه در منزل یک روحانی ایثارگر

حوزه/ مسئول مرکز امور صیانتی حوزه های علمیه با حضور در منزل روحانی جانباز، حجت الاسلام والمسلمین اسدی از این جانباز دفاع مقدس عیادت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین فاضل، مسئول مرکز امور صیانتی حوزه های علمیه شب گذشته با حضور در منزل روحانی جانباز، حجت الاسلام والمسلمین اسدی  ضمن ابلاغ  سلام آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه، از این جانباز دفاع مقدس عیادت کرد.

وی در این دیدار بر تکریم ایثارگران تأکید کرد و گفت: بر مسئولان حوزه های علمیه لازم است که خدمت جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس رسیده و  تکریم مناسبی به جای آورند.

مسئول مرکز امور صیانتی حوزه های علمیه اظهار داشت: آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه بر دیدار و عیادت از روحانیون جانباز و ایثارگر تأکید داشته و این دیدار نیز بر این اساس انجام شده است.

حجت الاسلام والمسلمین اسدی نیز در این دیدار ابراز داشت: بنده در عملیات های طریق القدس و محرم مجروح شده و چندین مرتبه نیز تا به امروز  مورد جراحی قرار گرفته ام.

وی خاطرنشان ساخت: از سال 1357 وارد حوزه شده و در سال 1360 مجروح گشتم که به دلیل عدم توانایی برای حضور در فعالیت های رزمی، به عنوان مبلغ راهی جبهه ها شده و در جنگ حضور داشتم.

این جانباز دفاع مقدس تصریح کرد: در حال حاضر نیز با بعثه رهبر معظم انقلاب در عتبات همکاری داشته و به تهیه محتواهای مورد نیاز مشغول می باشم.

حجت الاسلام والمسلمین اسدی در پایان بر اجتماع جانبازان و ایثارگران در مناسبت های گوناگون و همچنین راه اندازی کارگروه های تخصصی باری شناسایی خواسته های ایثارگران تأکید کرد.

 در این دیدار، حجج اسلام شفیعی و وحدتی از دفتر اجتماعی سیاسی حوزه، مسئول مرکز امور صیانتی حوزه های علمیه را همراهی می کردند،‌حجت الاسلام وحدتی در سخنانی گفت: در مدیریت جدید حوزه نگاه ویژه ای به روحانیون  جانباز، ایثارگر و آزاده و خانواده های آنها شده است، چرا که آیت الله اعرافی در این زمینه خود دارای دغدغه هایی  بوده و همچنین پیگیر منویات مقام معظم رهبری هستند و این امر را در اولویت کاری خود قرار داه است.

نماینده دفتر اجتماعی و سیاسی حوزه های علمیه افزود: توجه به خواسته ها و رفع مشکلات روحانیون ایثارگر و خانواده های آنان باید در اولویت همه بخش ها و معاونت های حوزه قرار بگیرد، چرا که همه مدیون مجاهدت های این عزیران در طول هشت سال دفاع مقدش هستیم.

وی بیان داشت: باید سیستم جامعی از نظرات و تخصص های روحانیون ایثارگر تهیه شود تا بهتر بتوان از تخصص آنان استفاده کرد.

حجت الاسلام وحدتی با اشاره به صبر و تحمل خانواده های ایثارگران از رنج و سختی که این عزیران می کشند، تقدیر از آنان را یکی از برنامه های حوزه در این راستا برشمرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha