یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
قرآن

حوزه/ مرحله نهایی سیزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور به میزبانی قم و با پیام یکی از مراجع تقلید برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دکترمحمد حسن نادری امروز در جمع خبرنگاران با ذکر این مطلب سیزدهمین جشنوراه قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور در قم برگزار میشود، گفت: این مسابقات از 26 تا 28 شهریورماه در مجتمع یاوران حضرت مهدی(عج) برگزار میشود.

وی افزود: امسال 14 هزار نفر از دانشجویان و اساتید و کارکنان دانشگاه در این مسابقات شرکت کردند که تمام این مراحل در استان قم انجام شد و داوری متمرکز جای داوری غیرهمگون را گرفت.

مسئول اجرایی سیزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور بیان کرد: تمام داوریها در قم انجام شد و مسابقات حفظ به شکل تلفنی انجام شد تا ضمن کاهش هزینهها عدالت در داوری و افزایش سطح کیفی حاضران در مسابقات رعیات شود.

وی گفت: امسال بیش از 11 هزار دانشجو و بیش از سه هزار استاد و مدرس و کارکنان دانشگاه در این مسابقات شرکت دارند که 33 درصد بیشتر از دوره قبلی است.

وی تصریح کرد: امسال این مسابقات با پیام یکی از مراجع عظام تقلید آغاز میشود و در مراسم افتتاحیه و اختتامیه نیز علاوه بر حضور یکی از علمای برجسته کشور رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور نیز حضور خواهد داشت.

حمایت از ما به سمتی به سوی بیانیه جامعه می رویم مطرح کردن خودم هست می گویم که اگر قرار است حمایتی از صحبت ها

زعمای حوزه های علمیه مراجع عظام تقلید هستند و مقام معظم رهبری به عنوان یکی از مراجع عظام تقلید هم در گذشته و هم در دیدار طلاب حوزه علمیه تهران با ایشان رهنمودهایی فرمودند که تحقق این رهنمودها، عزت و عظمت بیشتر حوزه ها را در پی خواهد داشت.

معظم له هم به عنوان یکی از مراجع و هم به عنوان کارشناس امور حوزه و هم به عنوان یک دلسوز و خیرخواه حوزه علمیه هم در گذشته و هم در دیدار گذشته عنایت بر نکاتی دارند که تحقق این نکات در حقیقت حوزه را همچنان نقش آفرین تر خواهد کرد.

نکته ای که در این دیدار، مقام معظم رهبری بر آن تاکید داشتند ادامه دادن انقلاب و انقلابی ماندن حوزه های علمیه است و انشالله در آغاز سال تحصیلی بند بند این رهنمودها مورد توجه مسئولان حوزه علمیه قرارخواهد گرفت و امید داریم که سال تحصیلی بانشاط با این رهنمودهای ارزشمند و رهنمودهایی که مراجع عظام تقلید خواهند داشت سالی با نشاط و خوبی داشته باشند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha