سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کارگاه

حوزه/به همت معاونت پژوهش جامعه الزهرا(س)، کارگاه "آشنایی با دبیرخانه هیأت حمایت از کرسی­ ها و انواع کرسی ­های نظریه ­پردازی، نقد و مناظره" برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» دکتر ریحانه حقانی سرپرست معاونت پژوهش جامعه الزهرا(سلام الله علیها) امروز با اعلام این خبر بیان کرد: این کارگاه ویژه اساتید، پژوهشگران و طلاب سطح ۴ جامعه الزهرا(سلام الله علیها) است.

وی  تبلیغ و فرهنگ­سازی برگزاری کرسی­ های ترویجی، نقد، مناظره و نظریه پردازی و همچنین شناسایی افراد متعهد و متخصص را از اهداف برگزاری این کارگاه عنوان کرد.

وی ادامه داد: کارگاه "آشنایی با دبیرخانه هیأت حمایت از کرسی­ها و انواع کرسی­ های نظریه ­پردازی، نقد و مناظره" روز یکشنبه ۱۶ مهرماه ساعت ۱۲الی۱۴ در طبقه سوم پژوهشگاه حضرت معصومه(س)، برگزار می شود.

حقانی، اختصاص مبالغ تشویقی براساس سطح اثر، اعطای ۱۰ امتیاز در پذیرش سطوح عالی، اولویت جذب برای مشاغل علمی، اولویت واگذاری طرح­های پژوهشی، تأمین امکانات لازم جهت تکمیل علمی اثر در صورت نیاز، اعطا گواهی­نامه شورای عالی انقلاب فرهنگی به صاحب کرسی و ناقدین، چاپ و نشر یافته ­های علمی صاحب کرسی؛ تقدیر از صاحب نظران موفق در همایش روز پژوهش و زمینه سازی برای حضور صاحبان کرسی در کنفرانس ­های ملی و بین المللی را از مزایای شرکت در این کارگاه معرفی کرد.

وی گفت: با تعاملی که در این زمینه با معاون آموزشی تربیتی جامعه الزهرا(سلام الله علیها) صورت گرفت، ساعات حضور اساتید تحصیلات تکمیلی حاضر در جلسه، محاسبه می شود.

سرپرست معاونت پژوهش جامعه الزهرا(سلام الله علیها) در پایان با بیان اینکه مهلت ثبت نام تا ۶ مهرماه است و علاقه مندان جهت شرکت در کارگاه آموزشی می توانند با شماره ۳۲۱۱۲۱۷۶ تماس بگیرید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha