دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
جنایات میانمار

حوزه/ مرکز خدمات حوزه های علمیه ضمن محکوم کردن اقدامات وحشیانه دولت میانمار برای جمع آوری وجوه نقدی برای کمک به مسلمانان میانمار اقدام به اعلام شماره کرده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، متن بیانیه مرکز خدمات حوزه های علمیه بدین شرح است:

مسلمان بودن تنها جرم زنان و مردان و کودکانی است که از سرزمین مادری‌شان در کشور میانمار آواره شده و خانه‌هایشان به آتش کشیده شده است. امروز مسلمانان میانمار جزء مظلوم‌ترین انسان های تاریخ هستند چراکه سازمان‌ها و کشورهای مدعی حقوق بشر که گاهی برای مجازات یک مجرم در کشوری جنجال و هیاهو به راه می‌اندازند در برابر این فجایع ترجیح داده‌اند سکوت کنند و یا حداکثر به محکوم کردن آن بسنده کنند.
مکتب اسلام انسان‌های بی‌تفاوت نسبت به رنج و ستم دیگران را مذمت کرده و مردم را به کمک و یاری‌رساندن به ستمدیدگان ترغیب نموده است. وظیفه انسانی و اسلامی مسلمانان جهان و ایران اسلامی است تا در یاری رساندن به مردم بی پناه کشور میانمار از هیچ کمکی کوتاهی نکنند.
خداوند در آیه 75 سوره نسا فرموده‌اند «وَ ما لَکُمْ لا تُقاتِلُونَ فی‏ سَبیلِ اللَّهِ وَ الْمُسْتَضْعَفینَ مِنَ الرِّجالِ وَ النِّساءِ وَ الْوِلْدانِ؛ چرا در راه خدا، و (در راه) مردان و زنان و کودکانی که (به دست ستمگران) تضعیف شده‌اند، پیکار نمی‌کنید
قرآن مسلمانان را ملزم می‌کند تا برادران دینی خود را که مورد ظلم و ستم قرار گرفته‌اند یاری کنند. طلاب و روحانیون ارجمند امروز بر ما لازم است که در این عرصه همچون گذشته نقش خود را ایفا و الگویی برای دیگر مسلمانان سراسر دنیا باشیم.
مرکز خدمات حوزه های علمیه ضمن محکوم کردن این اقدامات وحشیانه و لبیک به منویات رهبر و مقتدایمان امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) آمادگی خود را برای جمع‌آوری وجوه نقدی برای کمک به مسلمانان مظلوم میانمار اعلام می‌کند.

شماره حساب: 0108783803008 با شماره کارت: 6037991899926764 نزد بانک ملی به نام امدادرسانی به مسلمانان میانمار

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha