یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
دیدار المصطفائیان با خاتواده شهیدان سلیمانیان

حوزه/ دشمنان اسلام همواره تلاش دارند تا ارزش های والایی مانند شهادت، استقامت، صبر و جهاد را از جوامع اسلامی بگیرند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین مهدوی مهر در دیدار با خانواده سه شهید والا مقام سلیمانیان، ضمن تأکید بر اهمیت قدردانی از شهدا و خانواده‌های ایشان، دیدار با خانواده معظم شهدا را از شریف ترین کارها عنوان کرد و اظهار داشت: صبر و استقامت خانواده شهدا و مواجه ایشان با مصیبت از دست دادن عزیزترین افراد، ارزشی بسیار والاست.

وی روش و الگوی زندگی شهدا و خانواده معظم ایشان را آموزنده عنوان کرد و افزود: دشمنان اسلام همواره تلاش دارند تا ارزش های والایی مانند شهادت، استقامت، صبر و جهاد را از جوامع اسلامی بگیرند.

جانشین جامعه المصطفی، در ادامه سبک زندگی شهدا را الگویی برای جوامع انسانی دانست و یادآور شد: انسان در مواجهه با سرگذشت زندگی شهدا با نکات ریز حیرت انگیزی برخورد می کند که می تواند به الگو و خط‌ مشی برای زندگی الهی آدمیان تبدیل شود.

وی با اشاره به این که شهدا برای دفاع از ارزش های متعالی اسلامی و اندیشه های انقلاب اسلامی معامله پرسودی با خداوند متعال رقم زدند، تصریح کرد: شهدا در زمانی خاص، برای انجام تکالیف الهی دست از دنیا کشیدند و جان ضایع‌شدنی و از بین‌رفتنی خویش را در مقابل سعادت ابدی معامله کردند.

حجت الاسلام والمسلمین مهدوی مهر در پایان با تأکید بر این که ملت ایران قدردان ایثار و فداکاری شهدا و خانواده‌های معظم ایشان هستند، خاطرنشان کرد: زندگی پربار شهدا برای تک تک ما آموزنده است؛ لازم است در دیدار با خانواده های معظم شهدا، ارتباط نزدیکی با سیره زندگی اسوه های علم و ایثار و شهادت در زمان کنونی برقرار نماییم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha