شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا

حوزه/ ائمه جمعه شهرستان‌های استان سمنان با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خار چشمان دشمنان است، گفتند: ترامپ با دسیسه دیوانگی به دنبال باج‌گیری از ایران است و انسجام و اتحاد ملی پاسخ ملت ایران به یاوه‌گویی‌های ترامپ است.

خبرگزاری «حوزه»- سمنان/ شب گذشته ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا مواضع خود را درباره ایران اسلامی و برجام اعلام کرد و طی سخنانی علیه حقوق و منافع ملت بزرگ ایران و نظام اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سخنرانی پرداخت.

خبرگزاری حوزه استان سمنان با تعدادی از ائمه جمعه و کارشناسان دینی در سطح این استان در خصوص گستاخی‌های اخیر ترامپ علیه حقوق و منافع ملت بزرگ ایران، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به گفت‌وگو پرداخته که در ادامه آن را می‌خوانید؛

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خار چشمان دشمنان است/ آمریکا هیچ‌گاه قابل‌اعتماد نبوده است

حجت‌الاسلام سید علیرضا آرامی با اشاره به گستاخی‌های اخیر ترامپ علیه حقوق و منافع ملت بزرگ ایران، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: آمریکا هیچ‌گاه قابل‌اعتماد نبوده است و این غیرقابل‌اعتماد بودن آمریکا در سخنان اخیر رئیس‌جمهوری آمریکا برای همگان مشخص شد.

امام جمعه گرمسار با بیان اینکه آمریکایی‌ها با انواع حیله‌ها و دسیسه‌های خود همواره به دنبال تضعیف و یا حذف جایگاه ایران اسلامی در جهان منطقه هستند، تصریح کرد: باید به ترامپ این نکته را متذکر شد که برجام یک توافق بین‌المللی است و خروج از این توافق بین‌المللی تنها به ضرر خود آمریکایی‌ها خواهد بود و با خروج از برجام، اقتدار ایران اسلامی همچون همیشه جاودان است و مبارزه با ظالمان و ستمگران را همچون گذشته ادامه می‌دهیم.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از مهم‌ترین و محوری‌ترین نهادها در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود که از ابتدای انقلاب اسلامی در همه صحنه‌های انقلاب حضور فعال داشته و در تأمین امنیت کشور نقش دارد، تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچون خاری بر چشم دشمنان است و دشمنان از ضرورت و قدرت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در منطقه مطلع هستند.

حمله ترامپ به سپاه ناشی از ترس تجهیزات موشکی است/ترامپ با دسیسه دیوانگی به دنبال باج‌گیری است

حجت‌الاسلام محمد بارانی با اشاره به گستاخی‌های اخیر ترامپ علیه حقوق و منافع ملت بزرگ ایران، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا یک دیوانه نیست بلکه خود را به دیوانگی زده است و این دسیسه و توطئه‌ای جدید از سوی خود آمریکایی‌ها است و ترامپ با دیوانگی می‌خواهد از کشورهایی که منافع آمریکایی‌ها را تأمین نمی‌کنند امتیازی را بگیرد.

امام جمعه مهدی‌شهر با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌عنوان بازوی توانمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: هدف پشت پرده حمله ترامپ به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این است که با تروریستی نامیدن این نهاد گام‌های دیگری را بردارند و گام‌های دیگر پس از تروریستی دانستن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تحریم این نهاد انقلابی و همه آن دسته از افرادی که در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مشغول فعالیت هستند و همچنین حمله به مراکز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

وی افزود: حمله ترامپ به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناشی از ترس تجهیزات موشکی این نهاد انقلابی و مبارزه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با داعش در خارج از مرزها در کنار کشورهای سوریه و عراق است.

اظهارات ترامپ در خصوص سپاه احمقانه است/آمریکا با اصل نظام جمهوری اسلامی ایران مشکل دارد

حجت‌الاسلام عباس امینی با اشاره به گستاخی‌های اخیر ترامپ علیه حقوق و منافع ملت بزرگ ایران، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: آمریکایی‌ها با اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مشکل‌دارند و بیان و طرح موضوعات هسته‌ای، برجام و موشکی تنها بهانه‌ای از سوی آمریکایی‌ها است.

امام جمعه شاهرود با بیان اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب اسلامی همواره علیه نظام ما توطئه کردند ولی همیشه با شکست مواجه شده‌اند، تصریح کرد: اظهارات ترامپ در خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک اظهاراتی مضحک و احمقانه است و این نهاد انقلابی همواره در دل مردم جای دارد.

انسجام و اتحاد ملی پاسخ ملت ایران به یاوه‌گویی‌های ترامپ است

حجت‌الاسلام مصطفی فاطمی بصیر با اشاره به گستاخی‌های اخیر ترامپ علیه حقوق و منافع ملت بزرگ ایران، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: مقام معظم رهبری طی سخنانی فرمودند که «آمریکا قابل‌اعتماد نیست» و این به روشنایی در سخنان اخیر ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا مشاهده شد.

امام جمعه سرخه با بیان اینکه سخنان رئیس‌جمهوری آمریکا غیر کارشناسی شده، به‌دور از منطق و ادب دیپلماتی و گستاخانه بود، تصریح کرد: انسجام و اتحاد ملی پاسخ ملت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به سخنان احمقانه ترامپ است.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی از ابتدای انقلاب اسلامی به دنبال تخریب این انقلاب بود اما همیشه در برابر ملت غیور و دین‌دار ایران اسلامی با شکسته مواجه شده است، افزود: تنها راهبرد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ملت و دولت ایران اسلامی در مواجهه با این سخنان احمقانه انسجام و اتحاد ملی است که همه با هم یک‌صدا در مقابل این بداخلاقی‌های آمریکایی‌ها ایستادگی می‌کنیم.

سپاه  از پایه‌های اقتدار نظام است/ اتهام به سپاه اتهام به همه ملت ایران است

حجت‌الاسلام قربانعلی صفائی‌پور با اشاره به گستاخی‌های اخیر ترامپ علیه حقوق و منافع ملت بزرگ ایران، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: سخنان ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا بسیار سخیف، احمقانه و وقیحانه بود.

امام جمعه میامی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از پایه‌های اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود، افزود: اتهام به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اتهام به همه ملت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه پاسخ آمریکا گفتمان نیست بلکه تقویت توانمندی‌های نیروی نظامی، انتظامی و قدرت موشکی است که آمریکایی‌ها را سر جایشان می‌نشاند، خاطرنشان کرد: خروج آمریکا از برجام، این توافق بین‌المللی نه عاقلانه و نه موردپذیرش ایران است.

سخنان ترامپ قابل‌اعتماد نبودن آمریکا را به جهانیان ثابت کرد/دشمن همواره در پی تخریب ارکان انقلاب است

حجت‌الاسلام جلیل شریفی‌نیا با اشاره به گستاخی‌های اخیر ترامپ علیه حقوق و منافع ملت بزرگ ایران، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: از ابتدای انقلاب اسلامی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دنبال توطئه علیه انقلاب اسلامی بودند و این دشمنی‌ها و توطئه‌ها نه‌تنها مسئله جدیدی نیست، بلکه از سوی آمریکایی‌ها تمام‌شدنی نیست.

امام جمعه آرادان با بیان اینکه سخنان ترامپ قابل‌اعتماد نبودن آمریکا را به جهانیان ثابت کرد، تصریح کرد: آمریکا قابل‌اعتماد نیست و این مسئله بر همه جهانیان ثابت‌شده است.

وی با بیان اینکه دشمن همواره در پی تخریب ارکان انقلاب اسلامی است، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از ارکان انقلاب اسلامی محسوب می‌شود و دشمن می‌خواهد با تضعیف این نهاد انقلابی، ارکان انقلاب اسلامی را زیر سؤال ببرد اما ارکان انقلاب اسلامی به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قلوب مردم ایران اسلامی جای دارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha