یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
محمد حسنی

حوزه/ رئیس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی از حضور فعال ۴ نشریه این مرکز در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» محمد حسنی در گفت وگویی به فعالیت های مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی اشاره کرد و گفت: این مرکز از گذشته تاکنون، تنها مرکز حوزوی فراگیر در تمام زمینه ها و فعالیت های هنری است که در خدمت روحانیون مستعد و هنرمند است.

وی افزود: گستره فعالیت های مرکز در زمینه آموزش، تولید، پژوهش، جشنواره ها، انجمن ها، نشریات فرهنگی و ادبی، نگارستان اشراق، کتابخانه تخصصی ادبی هنری و ... است.

رئیس مرکز فرهنگی هنری دفترتبلیغات اسلامی ادامه داد: فعالیت در زمینه ادبیات کودک و نوجوان منجر به راه اندازی نشریات خردسال، کودک و نوجوان در مرکز شده که نزدیک به سه دهه این فعالیت ادامه دارد.

وی بیان داشت: گسترده فعالیت در این زمینه به گونه ای بوده و هست که قم به عنوان یکی از قطب های مهم در زمینه ادبیات دینی کودک و نوجوان درآمده است.

حسنی خاطرنشان کرد: در کنار سه نشریه سنجاقک، پوپک و سلام بچه ها، باید به نشریه پیام زن اشاره کرد که بی تردید یکی از بهترین مجلات در حوزه زن، خانواده و سبک زندگی است؛ این چهار نشریه در مجموع، یک بسته کامل مطبوعاتی را برای خانواده ها فراهم کرده است.

وی با اشاره به حضور این مرکز در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات که از پنجم تا دوازدهم آبان ماه، در مصلای امام خمینی(ره) تهران برگزار می‌شود، گفت: علاقه مندان به نشریات این مرکز می توانند جهت بازدید از این غرفه و ارتباط با نشریات مورد علاقه شان به راهرو 10 شبستان مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha