دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
حجت الاسلام محمود نطنزی - سمنان

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر استان سمنان با بیان اینکه وحدت مسلمانان در راهپیمایی اربعین حسینی ستودنی است، گفت: رویداد واقعه کربلا تا قیامت در تاریخ اسلام در جریان است.

حجت‌الاسلام محمود نطنزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری«حــوزه» در سمنان، با اشاره به اجتماع بزرگ مسلمانان در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی در کربلا، اظهار داشت: در روایات و احادیث متعدد نقل است که کسی که برای خداوند متعال گام بردارد خداوند متعال نیز خریدار و مشتری وی در عالم می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر استان سمنان تصریح کرد: کسی که کارها و اعمال را برای جلب رضایت خداوند متعال انجام دهند در جامعه عزیز می‌شود و سیره و راه روش و سبک زندگی امام حسین(ع) نیز بر همین پایه و اساس استوارشده است و امام حسین(ع) تمام هستی خود را در راه کسب رضایت مخلوق داد.

وی با بیان اینکه خداوند در میان مخلوقاتش انسان‌های کاملی را آفریده است که دارای امتیازات و فضایل خاص و ویژه‌ای هستند، افزود: امام حسین(ع) یک نمونه بارز و برجسته از انسان‌های کامل و اسوه‌های پاک است که باید در سبک و سیره زندگی‌مان به وجود چنین الگوهایی اقتدا کنیم.

حجت‌الاسلام نطنزی با بیان اینکه هرچند واقعه نهضت عاشورا در زمان و مکان خاصی اتفاق افتاده؛ اما درس‌های آن محدود به زمان و مکان خاصی نیست، خاطرنشان کرد: واقعه نهضت عاشورا با گذشت 1400 سال همچنان الهام‌بخش و شورآفرین است و امروز وحدت،همدلی و همبستگی در اجتماع بزرگ مسلمانان در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی در کربلا از نتایج نهضت و قیام عاشورا است.

وی با بیان اینکه وحدت مسلمانان در راهپیمایی اربعین حسینی ستودنی است، گفت: رویداد واقعه کربلا تا قیامت در تاریخ اسلام در جریان است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha