سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
بازدید آیت الله علما از محل اسکان زلزله زدگان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: با گذشت شش روز از زلزله ۷.۳ ریشتری غرب کشور، مشکل در امداد رسانی و اسکان اولیه زلزله زدگان قابل پذیرش نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، روز شنبه در بازدید از محل های اسکان اضطراری زلزله زدگان شهرستان های سرپل‌ذهاب و قصرشیرین، در نشستی با فرمانداران و مسؤلان هلال احمر این شهرستان ها، گفت: همه مردم و مسؤلین کشوری و استانی از زمان وقوع زلزله زحمات و تلاش های بسیاری را برای کمک به زلزله زدگان کشیده اند که جای تقدیر و تشکر دارد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: امروز باید همه نیاز های اولیه زلزله زدگان همانند چادر و پتو  به  همه آنان رسیده شود و در مرحله بعدی وسایل گرمایشی و نایلون سریعا به دست آنها برسد.

وی تاکید کرد: با گذشت شش روز از زلزله 7.3 ریشتری  غرب کشور، مشکل در امداد رسانی و اسکان اولیه زلزله زدگان قابل پذیرش نیست.

آیت الله علما تصریح کرد: مهمترین وظیفه مسؤلان پس از این موارد، رسیدگی سریع  برای بازسازی حداقلی خانه های آسیب دیده است تا بتوان قبل از شروع فصل سرما، عده ی زیادی از زلزله زدگان  را در خانه های خود اسکان داد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha