یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
 حجت الاسلام سید عربعلی جباری - امام جمعه بهشهر

امام جمعه بهشهر با اشاره به این که بسیج هیچ گاه در برابر انحراف ها و فتنه ها سکوت نکرده و در دفاع از انقلاب و آرمان های نظام با قدرت ایستاده است، گفت: عده ای حتی در داخل نیز حاکم شدن تفکر بسیج را بر نمی تابند و همگام با دشمنان خارجی به این نیروی انقلابی و مردمی می تازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام  عربعلی جباری، امام جمعه بهشهر در دیدار جمعی از بسیجیان این شهرستان، از بسیج به عنوان یک شجره طیبه مبارک یاد کرد و با بیان این که این نیروی مردمی با هوشیاری بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تشکیل شد، گفت: این نیروی مردمی همواره حافظ انقلاب و آرمان های نظام بوده است.

وی با بیان این که بسیج در عرصه دفاع از دین و انقلاب همواره آماده بوده است، افزود: شجاعت، بصیرت و از خودگذشتگی های بسیج در عرصه های مختلف این انقلاب به ویژه هشت سال جنگ تحمیلی بر همگان کاملاً روشن است.

امام جمعه بهشهر با اشاره به این که بسیج هیچ گاه در برابر انحراف ها و فتنه ها سکوت نکرده و در دفاع از انقلاب و آرمان های نظام با قدرت ایستاده است، تصریح کرد: حضور در صحنه بسیج و بسیجیان بسیاری از فتنه های دشمنان را که علیه انقلاب طراحی کرده بودند خنثی کرد.

حجت الاسلام جباری با بیان این که بسیج هیچ گاه صحنه دفاع از انقلاب را ترک نکرده و نخواهد کرد، خاطرنشان کرد: این نیروی وفادار به انقلاب پشتیبانی و حراست از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی را وظیفه خود می داند و در این مسیر از هیچ کوششی کوتاهی نخواهد کرد.

وی با اشاره به این که بسیج در طول عمر با برکت خود همواره مورد حملات و ترکش های دشمنان داخلی و خارجی بوده است، افزود: عده ای حتی در داخل نیز حاکم شدن تفکر بسیج را بر نمی تابند و همگام با دشمنان خارجی به این نیروی انقلابی و مردمی می تازند.

امام جمعه بهشهر با بیان این که بسیج نیروی دلسوز و در صحنه است که هر گاه احساس کرد انقلاب و نظام را خطری تهدید می کند به صحنه آمد، گفت: این نیروی مردمی در مسیر حراست و پشتیبانی از انقلاب جان فشانی های بسیاری کرده است.

حجت الاسلام جباری با بیان این که امروز به برکت انقلاب اسلامی و خدمات ارزشمند این نیروی مردمی، بسیج امروز به یک تفکر غالب در کشور و حتی دیگر کشورهای جهان تبدیل شده است، بیان داشت: بسیج امروز یک نیروی جهانی است و نقش آفرینی آن تنها در محدوده داخل کشور نیست.

وی با بیان این که امروز بسیاری از کشورهای بحران زده منطقه با بهره گیری از الگوی بسیج دشمن خطرناک تکفیری را از خاک خود بیرون راندند، تصریح کرد: اگر امروز می بینیم که کشورمان از یک امنیت بسیاری خوبی در برابر فضای ناامن و بحران زده منطقه برخوردار است به دلیل هوشیاری و بصیرت نیروهای مردمی همچون بسیج است.

مسؤول حوزه علمیه بهشهر با بیان این که امروز کشورهای غربی و عربی موفقیت عراق و سوریه در مدیریت جنگ با تروریست ها را به دلیل حضور بسیج مردمی در میدان مبارزه می دانند، بیان داشت: به حتم اگر حضور بسیج مردمی نبود امروز شرایط سوریه، عراق و یمن به گونه ای دیگری رقم می خورد.

وی با بیان این که تحولی که بسیج مردمی در انقلاب اسلامی ایران و دیگر کشورهای جهان به وجود آورد حیرت کشورهای جهان را موجب شده است، گفت: دشمن هیچ گاه فکر نمی کرد که بسیج مردمی در عراق و دیگر کشورهای بحران زده بتوانند به این صورت جنگ با تروریست ها را مدیریت کنند.

امام جمعه بهشهر با بیان این که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با تشکیل بسیج مردمی پایه های ظلم را در جهان به لرزه در آوردند، خاطرنشان کرد: دشمن هیچ گاه فکر نمی کرد در برابر تفکر بسیج زمین گیر و ذلیل شود.

حجت الاسلام جباری با بیان این که انقلاب اسلامی برای بقاء نیاز به نیرو دارد که این مسؤولیت در حال حاضر بر عهده بسیجیان است، ادامه داد: بسیجیان امروز رسالت ویژه‌ای دارند که رهبر انقلاب اسلامی این رسالت را به خوبی برای بسیجیان ترسیم کردند پس باید هوشیار بود و در صحنه حضور داشت.

وی با بیان این که امروز رسالت بسیجیان در تحقق اسلامی حقیقی در جامعه بسیار سنگین تر از افراد دیگر است، تصریح کرد: بسیجیان ما باید خودسازی و تزکیه نفس سرآمد دیگران در جامعه باشند.

مسؤول حوزه علمیه بهشهر همچنین به پیروزی جبهه مقاومت در برابر تروریست های تکفیری اشاره کرد و گفت: این پیروزی شکست سنگینی برای آمریکا، رژیم صهیونیستی و سعودی ها بود.

وی با اشاره به شکست جبهه استکبار در برابر جبهه مقاومت، گفت: آمریکایی ها پس از این شکست با همکاری آل سعود تلاش می کردند توطئه جدیدی را علیه لبنان و حزب الله طرح ریزی کنند و امروز می بینیم هر روز فشار بر حزب الله لبنان بیشتر می شود.

حجت الاسلام جباری با اشاره به این که همه این پیروزی ها و موفقیت ها در سایه تفکر متعالی بسیج به دست آمد، تصریح کرد: جبهه مقاومت با محوریت جمهوری اسلامی ایران با تشکیل جبهه مردمی توانست منطقه را از وجود این تروریست های تفکیری پاکسازی کند.

امام جمعه بهشهر با اشاره به این که همان طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند اگر انقلاب اسلامی، بسیج را نداشت، با نقیصه و خلأ بزرگی مواجه بود، خاطرنشان کرد: خوشبختانه امام خمینی(ره) با هوشمندی و بصیرت بالا دستور تشکیل سازمان بسیج را دادند که امروز مایه افتخار کشورمان است.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha