سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام سروستانی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با اشاره به نظارت، هدایتگری و تدبیر امور توسط حضرت ولیعصر (عج) در دوران غیبت، گفت: وجود نازنین آن حضرت همچون خورشیدی که از پشت ابر می تابد، جامعه اسلامی را از برکات حضور خویش بهره مند می سازد.

به گزارش خبرنگار حبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی، امروز در نشست با جمعی از مبلغان با تسلیت شهادت امام عسکری(ع) و تبریک آغاز امامت و ولایت امام زمان (عج) گفت: انتظار فرج، دعا برای سلامتی امام عصر(عج)، دعوت به نیکی ها و مبارزه با منکرات اهم وظائف منتظران ظهور است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ادامه داد: حضرت امام حسن عسکری (ع) زمینه را برای پذیرش غیبت امام عصر (عج) توسط مردم مهیا کرد و در نهادینه کردن فرهنگ غیبت اهتمام داشتند.

حجت‌الاسلام سروستانی با بیان این که مسئله ولایت، مسئله ای الهی است و انتصاب ائمه(ع) از سوی خداست، ابراز داشت: مردم نباید لحظه ای بدون حجت و امام باشند و در همین راستا بلافاصله پس از شهادت حضرت امام حسن عسکری(ع)، دوران امامت و ولایت امام عصر (عج) ابتدا در قالب غیبت صغری و سپس، غیبت کبری آغاز شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با اشاره به نظارت، هدایتگری و تدبیر امور توسط حضرت ولیعصر (عج) در دوران غیبت، گفت: وجود نازنین آن حضرت همچون خورشیدی که از پشت ابر می تابد، جامعه اسلامی را از برکات حضور خویش بهره مند می سازد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha