پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
گفتمان دینی

حوزه/ مدیر کل امور فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه اولین بحث در تحول اجتماعی مربوط به گفتمان‌های دینی است، تصریح کرد: ما به دنبال جریان سازی در گفتمان‌های دینی هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت‌الاسلام احمد صحت قول، مدیر کل امور فرهنگی، رسانه و فناوری‌های نو سازمان تبلیغات اسلامی کشور، صبح امروز در نشست با اساتید گفتمان‌های دینی شهرستان یزد که در محل سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، از گفتمان‌های دینی به‌عنوان یکی از طرح‌های موفق این سازمان یاد کرد و گفت: البته نواقصی وجود دارد که برای حل آن برنامه ریزی‌هایی انجام شده است.

وی بر لزوم تشکیل مجمع اساتید گفتمان‌های دینی در استان‌ها تاکید کرد و افزود: با انجام کار کارشناسی مقرر شد گفتمان‌های دینی در 4 موضوع به صورت تخصصی برگزار شود.

حجت‌الاسلام صحت قول با بیان اینکه در برگزاری گفتمان های دینی تعداد مهم نیست اظهار داشت: در این راستا برای هر آموزشگاه تعداد گفتمان‌ها از 7 به 5 کاهش یافته است.

مدیر کل امور فرهنگی، رسانه و فناوری‌های نو سازمان تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه اولین بحث در تحول اجتماعی مربوط به گفتمان‌های دینی است، تصریح کرد: ما به دنبال جریان سازی در گفتمان‌های دینی هستیم.

این مقام مسئول در پایان بر لزوم به روز شدن شبکه تبلیغی تاکید کرد و گفت: برگزاری کارگاه‌های آموزشی تخصصی ویژه اساتید گفتمان‌های دینی در دستور کار این دفتر قرار دارد.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha