چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
تصاویر/ مراسم تشییع پیکر شهدای مدافع حرم در قم

حوزه/ طلبه بسیجی و خادم مسجد مقدس جمکران که به خیل شهدای مدافع حرم پیوست، روز جمعه در میان عاشقان و منتظران امام زمان(عجل الله تعالی فرجه) و پس از مراسم دعای ندبه مسجد مقدس جمکران تشییع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،‌ حاج مجید عسکری‌جمکرانی، طلبه بسیجی و خادم مسجد مقدس جمکران به همرزمان شهیدش در دفاع از حریم حرم اهل‌بیت(علیهم السلام) در سوریه پیوست.

وی به صورت داوطلب و با عضویت بسیجی از گردان یکم امام حسین(علیه السلام) لشکر ۱۷ علی‌بن‌ابیطالب(علیه السلام) برای دفاع از حریم آل‌البیت(علیهم السلام) به سوریه اعزام شده بود.

شهید عسکری، طلبه حوزه علمیه و از خادمان حرم مطهر حضرت معصومه(سلام الله علیها) و مسجد مقدس جمکران و سرگروه صالحین پایگاه بسیج شاهد حوزه مقاومت شهید قربانی بود.
مردم شهر قم پیکر این شهید مدافع حرم را در روز جمعه دهم آذرماه پس از اقامه نماز جمعه از مصلی قدس به طرف چهارراه شهدا تشییع خواهند کرد.

پیکر شهید عسکری جمکرانی در قطعه ۲۲ گلزار شهدای علی بن جعفر(علیه السلام) شهر قم در کنار دیگر همرزمانش به خاک سپرده می شود.

خانواده شهید مجید عسکری جمکرانی فردا پنج شنبه نهم آذرماه در بهشت معصومه(سلام الله علیها) با پیکر این شهید وداع می کنند.

همچنین مراسم وداع مردم شهر قم با پیکر شهید عسکری جمکرانی در شامگاه پنج شنبه نهم آذرماه در حاشیه مراسم دعای کمیل در حرم حضرت معصومه(سلام الله علیها) برگزار می شود.

صبح روز جمعه دهم آذرماه نیز خادمان و زائران مسجد مقدس جمکران در مراسم قرائت دعای ندبه با پیکر این شهید مدافع حرم و خادم حقیقی امام زمان(عجل الله تعالی فرجه) وداع می کنند.

انتهای پیام   ۳۱۳/۱۷

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha