شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ اولین اجلاس مشترک مدیران استانی نهادهای عالی حوزوی

حوزه/ امروز دشمن نقاط قوت و ضعف ما را شناسایی کرده و با ابزارهای گوناگون به هجمه و تبلیغات می پردازد که این همکاری می تواند مقابله ای با این هجمه ها و دشمنی ها باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین مهدی رجائی نیا صبح امروز در اولین اجلاس مشترک مدیران استانی نهادهای عالی حوزوی که در سالن همایش مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران برگزار شد، اظهار داشت: حوزه از گذشته تاکنون پیشرفت های بسیاری داشته است؛ اما ضعف ها و کاستی هایی نیز وجود دارد که نیازمند ترمیم است.

وی ابراز داشت: همکاری نهادهای عالی حوزوی با یکدیگر به پیشبرد فعالیت ها، برنامه ها، دستاوردها، خدمات و ... حوزه های علمیه کمک نموده و می تواند خروجی مناسبی داشته باشد.

مسئول دفتر برنامه ریزی و نظارت راهبردی حوزه های علمیه خاطرنشان ساخت: امروز دشمن نقاط قوت و ضعف ما را شناسایی کرده و با ابزارهای گوناگون به هجمه و تبلیغات می پردازد که این همکاری می تواند مقابله ای با این هجمه ها و دشمنی ها باشد.

حجت الاسلام والمسلمین رجائی نیا تصریح کرد: در این راستا شورای هماهنگی نهادهای عالی حوزوی راه اندازی شده که خوشبختانه تاکنون فعالیت های مناسبی صورت پذیرفته است.

وی در پایان به برخی از فعالیت های کمیسیون برنامه ریزی این شورا اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha