چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
حماسه نهم دی

حوزه/ عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: بصیرت مردم ولایتمدار و حاضر در صحنه ایران اسلامی موجب خلق حماسه عظیم یوم الله ۹ دی شد.

حجت الاسلام و المسلمین علی اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به مطلب فوق ابراز داشت: گرچه دشمن در قضایای سال 88 به دنبال جدا کردن مردم از نظام و ولایت بود، اما حماسه 9 دی نشان داد که پیوند ملت با نظام و انقلاب یک پیوند عمیق و مستحکم است.

وی افزود: فتنه گران به خیال باطل خود فکر می کردند که می توانند با فشار ناجوانمردانه به نظام و رهبری به اهداف شوم خود دست یابند و حال آن که مردم دست آن ها را خوانده و با حضور گسترده خود در یوم الله 9 دی ، فتنه را خنثی کردند.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی اضافه کرد: بدون تردید 9دی سال 88 از جمله روزهای ارزشمندی است که در حافظه تاریخی ملت ایران ثبت شد و برگ زرینی برای انقلاب اسلامی بود.

عضو خبرگان رهبری همچنین با اشاره به این که 9 دی تجلی بصیرت ملت ولایتمدار ایران اسلامی در دفاع از ارزش ها و آرمان های الهی خود بود، بیان داشت: این حماسه بزرگ و مردمی ، بار دیگر موجب تحکیم ثبات ، عزت و اقتدار نظام اسلامی در جهان شد و ثابت کرد که ریشه های انقلاب اسلامی بسیار مستحکم تر از آن است که دشمنان و خودباختگان داخلی فکر می کنند.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha