شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 437975
۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۷
حجت الاسلام افشار

حوزه/ مسئول روابط عمومی حوزه علمیه قزوین از ساخت و پخش قسمت دوم مستند تکرار فیضیه از شبکه استانی سیمای مرکز قزوین داد.

حجت الاسلام عباس افشار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، ضمن قدردانی از مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین در رابطه با پخش گزارش های خبری از حمله آشوبگران و فتنه گران به مدرسه علمیه شهرستان تاکستان، اظهار داشت: خوشبختانه این بار هم صدا وسیمای مرکز قزوین در پی این اقدام آشوبگران و افراد فرصت طلب، گزارش های خوب و ارزشمندی از خبر مرکز قزوین پخش نمود که جای قدردانی دارد.

وی افزود: قسمت اول مستند تکرار فیضیه که از سو ی  روابط عمومی حوزه علمیه قزوین تهیه شده بود، به خوبی در هفته گذشته برای مخاطبان و هم استانی ها پخش شد که مورد استقبال هموطنان قرار گرفت.

مسئول روابط عمومی حوزه علمیه قزوین از پخش قسمت دوم این مجموعه خبر داد و گفت: قسمت دوم این مجموعه نیز تهیه و تدوین شده که به زودی از شبکه استانی مرکز قزوین پخش خواهد شد.

حجت الاسلام افشار به مدارس علمیه استان و حضور عکاسان و اصحاب رسانه در این مدارس اشاره و خاطرنشان کرد: خوشبختانه مدیریت حوزه علمیه قزوین ارتباط و تعامل بسیار خوبی با اصحاب ارزشمند و زحمتکش رسانه، چه خبرگزاری های استان و چه مطبوعات داشته که این روند در این چند سال با انعکاس خوب برنامه های حوزه علمیه مشهود بوده که قابل تقدیر است.

مسئول روابط عمومی حوزه علمیه قزوین بیان داشت: در ایام الله دهه فجر نمایشگاه عکس از تخریب آشوبگران به حوزه علمیه شهرستان تاکستان در یکی از مدارس علمیه استان دایر خواهیم کرد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha