یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آقای عباس سروری مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه

حوزه/ مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری جشن «فجر انقلاب» در مناطق زلزله زده خبر داد و گفت: تمام برنامه‌های دهه فجر در کرمانشاه مردم محور برگزار می‌شود.

عباس سروری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به حضور مؤثر ایران اسلامی و ویژگی‌های حساس منطقه اظهار داشت: دشمنان انقلاب به‌طور مکرر درصدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی بوده‌اند، اما مردم بصیر ما مطیع اوامر، رهنمودها و فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند و مردانه و تمام قامت ایستاده‌اند.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: حضور مردم انقلابی و ولایتمدار شرایط خاصی را در این دوره از تاریخ برای کشور ما رقم می‌زند.

وی با بیان اینکه  22 کمیته تخصصی ویژه دهه فجر برنامه‌های جامع خود را آغاز کرده است، افزود: جلسات متعددی با نماینده ولی‌فقیه در کرمانشاه و استاندار این استان و مقامات مسئول و اعضای شورای نخبگان برگزارشده است.

سروری با اشاره به تشکیل ستادهای دهه فجر در سطح استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: از ویژگی‌های بارز دهه فجر امسال مردمی بودن تمام برنامه‌هاست.

وی از برگزاری برنامه های «فجر انقلاب» در مناطق زلزله‌زده غرب استان خبر داد و افزود: برنامه‌های خاص و متناسب با روحیات مردم مناطق زلزله‌زده از سوی کمیته‌های تخصصی پیش‌بینی‌شده و هم‌اکنون فعال‌اند.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با تأکید بر اینکه 12 بهمن ساعت ورود حضرت امام (ره) به کشور است، گفت: با حضور مسئولین و خانواده‌های شهدا و ایثارگران در ساعت حضرت امام (ره) به کشور، جهت ادای احترام و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا در گلزارهای شهیدان حضور خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: همه برنامه‌ها حول محور وحدت طراحی‌شده و پرچم به‌عنوان نماد ارزشمند ملی موردتوجه قرار گرفته و کلیه مساجد و اماکن برای مردم برنامه فرهنگی و هنری خواهند داشت.

سروری گفت: برنامه‌هایی برای بصیرت افزایی نسل جوان از دستاوردهای انقلاب در حوزه‌های علمیه و مراکز آموزش عالی و مدارس دولتی در نظر گرفته‌ایم.

وی تأکید کرد: حضور آگاهانه مردم در روز 22 بهمن توطئه طراحی‌شده استکبار جهانی و دشمنان انقلاب اسلامی را خنثی خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha