سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
ماموستا ایزدی

حوزه/ عالم اهل سنت، دهه فجر انقلاب اسلامی را زمان رهایی ملت ایران از بند اسارت و بندگی بیگانگان دانست و گفت: امام خمینی (ره) با آمدنش وحدت کلمه را در کشور تداعی کرد و نشان داد که ایران متعلق به همه است نه قشر و طبقه خاصی از جامعه.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ماموستا ملا شیرزاد ایزدی، پیش از ظهر امروز در جمع طلاب اهل سنت شهرستان مریوان با اشاره به نزدیک شدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی زمان رهایی ملت ایران از بند اسارت و بندگی بیگانگان بود.

این عالم اهل سنت افزود: امام راحل و یاران صدیقش سالیان متمادی در زندان و تبعید دست از مبارزه با رژیم ستم شاهی نکشیدند و سرانجام به پشتوانه اعتقادات راستین مردم، بساط ظلم و جور نظام ستم شاهی را برچیدند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه همه در ایران از هر مذهب و قوم برادر هستیم، گفت: هر کسی که در ایران زندگی می کند جزو خانواده بزرگ ایران زمین است و سنی و شیعه و... معنایی ندارد زیرا همه در زیر یک پرچم زندگی می کنیم.

ماموستا ایزدی با تاکید بر اینکه وحدت جهان اسلام مایه وحشت امپریالیسم است، اظهار کرد: وحدتی که اکنون در ایران می بینیم در خاورمیانه و حتی جهان بی نظیر است، لذا همین عامل خود باعث دسیسه های مختلف دشمنان وحدت علیه جهان اسلام شده است.

این کارشناس دینی اهل سنت ادامه داد: امام خمینی (ره) با آمدنش وحدت کلمه را در کشور تداعی کرد و نشان داد که ایران متعلق به همه است نه قشر و طبقه خاصی از جامعه.

ماموستا ایزدی در ادامه با اشاره به اینکه دهه فجر امسال نسبت به سالهای گذشته بسیار متفاوت تر است، گفت: دشمنان برای دهه فجر امسال به ویژه یوم الله 22 بهمن ماه نقشه ها و توطئه های بسیاری کشیده اند، لذا حضور وحدت بخش ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن می تواند نقشه های دشمنان را بر آب کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha