یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین حسینی کوهساری

حوزه/ مدیرمسئول هفته نامه افق حوزه گفت: مباحث رسانه ای در حوزه های علمیه از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده و در ذات آن نهفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین حسینی کوهساری امروز در نشست مدیران و مسئولان رسانه رسمی حوزه های علمیه با آیت الله اعرافی، اظهار داشت: مباحث رسانه ای در حوزه های علمیه از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده و در ذات آن نهفته است.

وی ابراز داشت: ما خود را در تراز حوزه های علمیه ندانسته و با راهی طولانی، دشوار و پیچیده مواجه هستیم که بخشی از آن مرتبط با ذات رسانه است که البته این دشواری در حوزه های علمیه بیشتر می باشد.

مدیرعامل خبرگزاری حوزه، خاطرنشان ساخت: البته با توجه به تقلیل بودجه و نفرات در مدیریت جدید، پیشرفت های قابل قبولی در رسانه حوزه اتفاق افتاده که مرهون زحمات نیروهای موجود می باشد.

مدیرمسئول هفته نامه افق حوزه تصریح کرد: آرمان های بلندی در رسانه حوزه در میان مسئولان آن وجود دارد و امیدواریم بتوانیم گام های مناسبی در این راستا برداریم.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین برته، مدیرکل ارتباطات و رسانه حوزه های علمیه نیز در این نشست گزارشی از چارت، برنامه ها، مأموریت ها و اقدامات تحولی  رسانه حوزه ارائه کرد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha