یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
پیام تسلیت آیت الله طه محمدی نسبت به ارتحال حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ احمد علی مروج

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان همدان و امام جمعه همدان طی صدور پیامی ارتحال حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ احمد علی مروج عالم همدانی را به حوزه های علمیه و خانواده ایشان تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه محمدی نماینده ولی‌فقیه در استان همدان و امام‌جمعه همدان طی صدور پیامی ارتحال حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج شیخ احمدعلی مروج عالم همدانی را به حوزه‌های علمیه و خانواده ایشان تسلیت گفت.

متن پیام وی به این شرح است:

«انا لله و انا الیه راجعون»

با تأسف و تأثر فراوان خبر ارتحال عالم فرزانه، روحانی بزرگوار ابو الشهید حضرت حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج شیخ احمدعلی مروج را دریافت کردم.

وی یک‌عمر در راستای ترویج دین الهی و تبلیغ دین قدم گذاشته و فعالیت‌های فراوانی را به جامعه روحانیت به‌ویژه طلاب همدانی انجام داده است.

این عالم مجاهد و انقلابی در راه انقلاب اسلامی و به ثمر رسیدن این امر مهم و همچنین در عرصه جبهه‌های حق علیه باطل حضوری جدی و فعالیتی مخلصانه انجام داده و حتی فرزند خود را در این راه مقدس تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

این عالم فرزانه همدانی به جوار قرب حضرت حق‌تعالی از این دنیا منتقل‌شده، ان شاء الله مشمول رحمت و غفران واسعه خواهد شد.

رحلت این عالم بزرگوار و مبارز بی‌بدیل انقلابی، استاد اخلاق با معنویت حوزه علمیه همدان را به حضرت مهدی (عج)، حوزه‌های علمیه و شاگردان معظم له، خانواده ایشان و مردم همدان تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال برای ایشان علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت می‌کنم.

غیاث‌الدین طه محمدی

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان و امام‌جمعه شهر همدان

 

انتهای پیام/ن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha