یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
امینی

حوزه/ در پی دعوت صورت گرفته از وزارت علوم تحقیقات و فناوری جمهوری اسلامی ایران و آلمان، نمایندگانی از جامعه المصطفی در روز علم ایران و آلمان که در تهران برگزار شد، شرکت کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، ددر روز علم ایران و آلمان که در تهران برگزار شد، از معاونت بین الملل سازمان مرکزی المصطفی(ص)، دفتر مدیر کل اروپا و آمریکا و همچنین کمیته مشورت آلمان و دفتر همکاری های بین المللی و نمایندگی المصطفی(ص) حضور داشتند.

گسترش ارتباطات علمی، زمینه سازی تفاهم نامه های بین المللی و بحث علوم اسلامی و انسانی از مهمترین اهداف این روز علمی در راستای همتا سازی علمی می باشد.

گفتنی است، علاوه بر حضور نمایندگانی از وزارت علوم ایران و وزارت علوم آلمان، 60 دانشگاه آلمانی و ۱۰۰ دانشگاه ایرانی در این همایش حضور یافتند.

حجت الاسلام والمسلمین ضیایی، حجت الاسلام امینی گلستانی و دکتر اصفهانی نمایندگان جامعه المصطفی(ص) در این نشست دو روزه هستند.

مقرر شد جهت همکاری ها و ارتباطات بعدی جامعه المصطفی(ص) با مراکز علمی آلمان،  دفتر همکاری های بین المللی معاونت  بین الملل جامعه المصطفی(ص)، پیگیری امور را با همکاری مدیریت کل اروپا و آمریکا آغاز نماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha