یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
رضایی تبلیغات اسلامی

حوزه/مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان این که ۱۷۰ نفر در آزمون «دختر نمونه فاطمی» شرکت کردند، گفت: داشتن حجاب برتر، شرکت در نماز جماعت، تسلط بر مفاهیم قرآن و حضور فعال در مراکز فرهنگی از جمله ملاک‌های جشنواره است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام احمد رضایی در حاشیه برگزاری آزمون جشنواره دختر نمونه فاطمی در بیرجند، اظهار داشت: امروز ۱۴ اسفندماه در محل سالن سازمان تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی این آزمون برگزار شد.

وی ادامه داد: این جشنواره با هدف تعمیق و ترویج باورهای دینی در بین دختران به ویژه در زمینه عفاف و حجاب برگزار شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی بیان کرد: این آزمون در بین دختران شمال و شرق کشور شامل استان‌های مازندران، گیلان، گلستان، خراسان‌شمالی، جنوبی و رضوی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه این جشنواره به همت تبلیغات اسلامی استان گیلان برگزار می‌شود، تصریح کرد: معیارهای ارزیابی برای انتخاب دختر نمونه فاطمه، ملاک‌های خود ارزیابی و نیز آزمون جشنواره است.

وی افزود: در آزمون کتبی جشنواره سوالات از کتاب مبین استاد بهرام‌پور و مفاهیم جزء ۳۰ قرآن‌کریم انتخاب شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: برترین‌های هر استان روز ۲۲ اسفندماه برای شرکت در مرحله کشوری به استان گیلان اعزام می‌شوند که سهمیه هر استان برای مرحله کشوری پنج نفر است.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به این که در خراسان‌جنوبی ۱۷۰ نفر در این جشنواره ثبت نام کرده‌اند، یادآور شد: داشتن حجاب برتر، شرکت در نماز جماعت، تسلط بر مفاهیم قرآن و حضور فعال در مراکز فرهنگی چون بسیج از جمله ملاک‌های خود ارزیابی جشنواره است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha