شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام سلم آبادی

حوزه/رئیس ستاد اعتکاف خراسان جنوبی با بیان اینکه ثبت نام از فردا آغاز و تا ۵ فرودین ماه ادامه دارد، گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال ۲۰هزار نفر معتکف شوند همچنین امسال تمرکز روی حلقه‌های معرفتی در مساجد است.

حجت‌الاسلام محمدعلی سلم‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار «حوزه»، در بیرجند، گفت: امسال 254 مسجد شامل 187 مسجد در روستاها و 67 مسجد در مناطق شهری برای برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در استان پیش‌بینی شده است.

وی افزود: سال گذشته از 20 هزار و 626 معتکف در خراسان جنوبی 16 هزار و 126 نفر خواهران بوده‌اند، ستاد اعتکاف استان آمادگی دارد در صورت استقبال بیشتر، تعداد مساجد را افزایش دهد.

رئیس ستاد اعتکاف خراسان جنوبی با اشاره به این که ثبت نام اعتکاف در اکثر شهرستان‌ها به روش اینترنتی و با ورود به سامانه اعتکاف انجام می‌شود، افزود: ثبت نام برای مراسم اعتکاف تا پایان وقت 5 فروردین 97 ادامه دارد میزبانی از 20 هزار معتکف در مساجد استان پیش‌بینی شده است.

حجت الاسلام سلم‌آبادی با بیان اینکه مراسم معنوی اعتکاف از قبل از اذان صبح 11 فروردین آغاز و بعد از نماز مغرب و عشاء روز 13 فروردین به پایان می‌رسد، گفت: در اماکنی که افراد امکان ثبت نام اینترنتی ندارند می‌توانند به‌صورت حضوری در مسجد محل ثبت‌نام کنند.

رئیس ستاد اعتکاف خراسان جنوبی گفت: امسال تمرکز بر روی حلقه‌های معرفتی در مساجد است.

حجت الاسلام سلم آبادی یادآور شد: امسال برای واریز مبلغ به حساب مساجد، بر روی سایت اینترنتی درگاهی تعبیه شده و معتکفین می‌توانند مبلغ را به‌صورت اینترنتی پرداخت کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha