یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
صادقی استاندار قم

حوزه/ استاندار قم در ديدار نوروزي با مديران دستگاه ها خواستار تلاش و اهتمام جدي مديران دستگاه هاي استان براي تحقق شعار سال ۹۷ شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، سيد مهدي صادقي استاندار قم در ديدار نوروزي جمعي از مديران استان با وي كه در محل تالار امام جواد(ع) استانداري برگزار شد طي سخناني با تبريك حلول سال نو، بر ضرورت تداوم همدلي، همراهي و تعامل دستگاه هاي استان در سال جديد تاكيد كرد.

استاندار قم با اشاره به نامگذاري امسال بنام سال حمايت از توليد كالاي ايراني از سوي رهبر معظم انقلاب تصريح كرد: تحقق شعار سال، نيازمند تغيير در گرايش عمومي جامعه و ترغيب مردم به استفاده از توليدات داخلي است.

وي پياده سازي اين شعار را مستلزم همت و تلاش مجدانه همه مديران دانست و با اشاره به ابلاغ بخشنامه ممنوعيت استفاده از كالاي غير داخلي به ادارات استان افزود: از اين پس كالاهاي ايراني بايد جايگزين كالاهاي خارجي در دستگاه هاي دولتي شود.

استاندار قم همچنين با تشريح اقدامات مهم استان در سال گذشته، پيگيري مباحث مربوط به رونق اشتغال و توليد، مقابله با خشكسالي و بحران كم آبي و تغيير در الگوي كشت در كنار موضوع حمايت از كالاي داخلي را از جمله اولويت هاي مهم كاري استان قم در سال 97 برشمرد و خاطرنشان كرد: اميدواريم روند پيشرفت و توسعه استان پرشتاب تر از سال قبل تداوم داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha