شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
شورای همبستگی ملی پاکستان:

حوزه/ شورای همبستگی ملی پاکستان باصدور بیانیه ای، کشتار مسلمانان در نقاط مختلف دنیا را به شدت محکوم نمود و پشت پرده تمام این قضایا را یکی دانست.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شورای همبستگی ملی پاکستان باصدور بیانیه‌ای کشتار مسلمانان در نقاط مختلف دنیا را به شدت محکوم نمود و پشت پرده تمام این قضایا را اتحاد دشمنان اسلام برای از بین بردن مسلمانان دانست.

در این بیانیه که از سوی رهبران این شورا صادر شده کشتار مسلمانان در تمام دنیا بویژه مظلومان فلسطین و کشمیر به شدت محکوم شده است.

در بیانیه آمده است که؛ ما خواهران و برادران مسلمان خود را تنها نخواهیم گذاشت، دولت های آمریکا و اسرائیل و هند مسئول جنایات صورت گرفته علیه مسلمانان مظلوم در این کشورها هستند و آنها بدانند که بیش از این نخواهند توانست فریاد مظلومان را خاموش کنند.

هم چنین اعلام شد که شورای همبستگی ملی پاکستان روز جمعه 13آوریل بعد از نماز جمعه در اسلام راهپیمایی در دفاع از مسلمانان مظلوم فلسطین و کشمیر برگزار خواهد نمود که در آن تمام گروههای مذهبی و سیاسی با مسلمانان مظلوم عالم اعلام همبستگی نموده و علیه ظلم آمریکا، اسرائیل و هند صدای خود اعلام موضع خواهند کرد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha