شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام عباس امینی-شاهرود

حوزه/امام جمعه شاهرود با بیان اینکه مدیریت مصرف آب، گامی برای جبران کمبود منابع آبی است، گفت: مسئولان به روند تکمیل مصلاهای نماز جمعه توجه ویژه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از شاهرود، حجت‌الاسلام عباس امینی، امروز در نشست شورای اداری شهرستان شاهرود به میزبانی سالن جلسات ولایت فرمانداری این شهرستان و با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان، با اشاره به احداث مصلای نماز جمعه شاهرود، اظهار داشت: مصلای شاهرود حدود ۱۰ سال نیمه‌کاره مانده و نگاه مسئولان استان باید تغییر پیدا کند و فقط به‌صرف برگزاری نماز جمعه در مصلا توجه نکنند.

امام جمعه شاهرود با بیان این که مسئولان باید از نگاه فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و مدیریت بحران و شهرستانی به مصلاها نگاه کنند و سرعت تکمیل مصلاها بیشتر می‌شود، تصریح کرد: صرف این که مصلا تنها مکانی برای برپایی نماز جمعه است، تعبیر غلطی است و همین امر روند ساخت آن را کند می‌کند؛ لذا مسئولان باید در تکمیل این پروژه‌ها به دید استقرار پایگاه فرهنگی و اجتماعی و مدیریت بحران نگاه کنند.

وی با بیان این که تغییر نگاه مسئولان در تکمیل مصلاهای شاهرود و سمنان ضروری است، افزود: سال‌ها از ساخت مصلاهای دو شهر سمنان و شاهرود می‌گذرد، اما پس از گذشت حدود ۱۰ سال هنوز کامل نشده و تکمیل این مکان‌ها می‌تواند در مشارکت‌های اجتماعی مردم اثرگذار باشد، بنابراین انتظار می‌رود باهمت مسئولان استانی این مصلاها در آینده نزدیک به بهره‌برداری برسد.

حجت‌الاسلام امینی با اشاره به بحران آب در سطح شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: در شاهرود با بحران آب در بخش شرب و کشاورزی مواجه هستیم و با توجه به اینکه تولید آب در شهرستان وجود ندارد، لذا باید به سمت مدیریت مصرف آب گام برداریم و برای آن برنامه‌ریزی‌های لازم را داشته باشیم.

وی با تأکید بر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام و بر زمین‌مانده در شهرستان‌ها، افزود: طرح‌های نیمه‌تمام در استان سمنان باید تسریع پیدا کند و مردم شاهد خدمات انجام‌شده باشند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha