شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد-رئیس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی

حوزه/ رئیس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی،گفت: فعالیت های قرآنی حوزه از نگاه درون حوزوی باید تبدیل شود به فعالیت های اثر گذار برون حوزوی.

حجت الاسلام و المسلمین حجت گنابادی نژاد، رئیس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با بیان اینکه نفوذ بیش از همه در مباحث و مراکز فرهنگی خود را نشان می دهد، گفت: باید در فعالیت های فرهنگی مدیریتی جهادی داشت.

رئیس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی، هم‌افزایی‌ها ظرفیت‌هایی چون دانشگاه‌ها، مراکز و مؤسسات فرهنگی با یکدیگر را امری لازم و ضروری دانست.

وی به حضور فعال بخش حوزوی نمایشگاه بین المللی قرآن کریم اشاره کرد و افزود: حوزه  از نهاد هایی است که بیشترین فعالیت های قرآنی، اصیل ترین و با اعتماد ترین کارهای قرآنی در آن انجام می شود.

وی تصریح کرد: باید نسبت به اطلاع رسانی این فعالیت ها بیش از گذشته اقدام کرد تا عموم جامعه  از فعالیت های حوزه و حوزیان مطلع شوند.

حجت  الاسلام و المسلمین گنابادی نژاد گفت: فعالیت های قرآنی حوزه از نگاه درون حوزوی باید تبدیل شود به فعالیت های اثر گذار برون حوزوی.

وی، فعالیت حوزه علمیه خواهران را در بیست و ششمین نمایشگاه قرآن، مثبت ارزیابی کرد و افزود: این رشد کمی و کیفی حوزه علمیه خواهران فرصتی است که بتوانند در ظرفیت های فرهنگی، تبلیغی و اجتماعی بیش از پیش نقش آفرینی کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha