شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت الله علماء نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

حوزه/ آیت الله علماء با اشاره به اینکه کارگزاران حج، علاوه بر سعادت زیارت خانه خدا، توفیق خدمتگزاری به زائران بیت الله الحرام را پیدا کرده اند،گفت: خدمت به حجاج مایة افتخار کارگزاران حج ابراهیمی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علماء، در نشست با مدیر کل حج و زیارت و سرکاروان های برتر حج استان، اظهار داشت: شما خدمتگزار زائرانی هستید که عمری حسرت زیارت خانه کعبه را داشته اند و کمک به زائرانی که کهولت سن دارند ثواب بزرگی نزد خداوند خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه تعظیم شعائر الهی از موجب استحکام دین خداست،گفت: اسلام را تا به امروز شعائر زنده نگاه داشته و یکی از مهمترین این شعائر همین مراسم و مناسک حج است که سراسر عبودیت و بندگی است.

وی با بیان اینکه سفر پر برکت حج سفری بسیار شیرین و پر اهمیت در زندگی انسان است،تصریح کرد: زائران بیت الله الحرام  باید در این سفر نهایت بهره را از عبادت و بندگی خداوند ببرند.

در این دیدار مدیر کل حج و زیارت استان کرمانشاه نیز اظهار داشت: امسال هزار و 130 نفر در قالب 8 کاروان متشکل از 5 کاروان شیعه و 3 کاروان اهل تسنن از استان کرمانشاه عازم سفر پر خیر و برکت  حج خواهند شد.

حامد دارابی افزود:  میانگین سنی  حجاج  امسال 56 سال می باشد و 40 سرکاروان طی قرعه از بین 300 نفر مدیریت این کاروان ها را به عهده دارند و آموزش ها و دستورات لازم را برای خدمت رسانی و رفاه حال حجاج دریافت کرده اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha