شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ آغاز دومین دوره طرح شبانه روزی حفظ یک ساله قرآن کریم در قم

حوزه/ حجت الاسلام حسینی مقدم گفت: تربیت حافظان قرآن کریم، امسال اولویت نخست سازمان اوقاف و امور خیریه در کل کشور است که مورد تاکید نماینده ولی فقیه در این سازمان می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام  سید اسماعیل حسینی مقدم، دوشنبه شب طی سخنانی در مراسم افتتاحیه دومین دوره مرکز شبانه روزی حفظ یکساله قرآن امام سجاد(ع) که در امامزاده شاه جمال قم برگزار شد، با بیان این که قرآن کتاب هدایت برای همه اعصار است و باید همواره خدای متعال را شاکر باشیم که زیر سایه نعمت قرآن و عترت هستیم ، اظهار داشت: شهریورماه سال گذشته بود که با حضور آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه، مراسم افتتاحیه مرکز شبانه روزی امام سجاد(ع) برای اولین بار در استان قم برگزار شد و امسال با همکاری خوب مجموعه اوقات و موسسه قرآنی بیت الاحزان برای دومین بار طرح شبانه روزی حفظ یک ساله قرآن در جوار امامزاده شاه جمال برگزار می شود.

وی افزود: در این خصوص حقیقتاً باید از مدیر دلسوز و پرتلاش و حافظ کل قرآن حجت الاسلام لیمویی در این مرکز و نیز مساعدت و همکاری هیئت امنای امامزاده شاه جمال و البته همکاران قرآنی خودمان در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تشکر کنیم.

مدیر کل اوقات و امور خیریه استان قم همچنین با اشاره به این که همین چند روز پیش 22 نفر از عزیزان به عنوان حافظ کل قرآن با حضور آیت الله یزدی مورد تجلیل قرار گرفتند، گفت: فعالیت های حفظ قرآن از جمله مهم ترین برنامه های اوقاف است و امسال اولویت نخست نماینده ولی فقیه در اوقاف توجه جدی به بحث حفظ قرآن کریم می باشد.

وی با بیان این که سال گذشته همزمان سه طرح حفظ قرآن در سه امامزاده استان به اجرا در آمد، ابراز داشت: ان شاءالله با انرژی و نشاط قرآنی این جوانان و نوجوانان شاهد یک برنامه موفق دیگر در سطح استان در جوار امامزاده شاه جمال خواهیم بود.

حجت الاسلام حسینی مقدم ضمن تشکر از مجموعه استانداری ، شهرداری و دیگر ارگان ها در برگزاری این طرح ها خاطرنشان کرد: بی شک همه این برنامه ها در راستای تحقق تدبیر مقام معظم رهبری است که فرمودند امامزادگان و بقاع متبرکه را باید به قطب فرهنگی جامعه تبدیل کنیم.

۳۱۳/۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha