چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
کلاس های قرآنی

حوزه/ مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت علیهاالسلام از ثبت‌نام ۱۵۰۰ نفر در کلاس‌های تابستانی این مرکز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»،‌ خانم مؤذن در گفت‌وگویی از حضور 1500 نفر در کلاس‌های تابستانی مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت(علیهاالسلام) خبر داد، گفت: کلاس‌های معارفی و قرآنی مرکز به شیوه‌ای برنامه‌ریزی‌شده که امکان استفاده از این کلاس‌ها برای عموم مخاطبان ممکن است.

وی افزود: در حال حاضر تنوع کلاس‌های قرآنی و معارفی مرکز به شکلی است که امکان حضور گروه‌های سنی 8 تا 40 در این کلاس‌ها وجود دارد و همچنین در کنار کلاس‌هایی که برای بانوان برگزار می‌شود، دوره‌های قرآنی و مهدویت برای کودکان و نوجوانان نیز در حال برگزاری است.

مسئول واحد خواهران مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت علیهاالسلام با بیان این که کلاس‌های مرکز در طول یک دوره سه ماهه(یک‌ترم) برای بانوان تعریف‌ شده، گفت: گواهی حضور در کلاس و پایان دوره تنها برای قرآن آموزانی صادر می‌شود که به‌صورت مرتب در کلاس‌ها حضور داشته باشند.

مؤذن یادآور شد: برای کسانی که امکان حضور در کلاس و دوره‌های معارفی وجود ندارد و یا ساکن شهر قم نیستند از سوی مرکز قرآن و حدیث دوره‌های آموزشی غیرحضوری تعریف‌ شده که علاقه‌مندان با ثبت‌نام در این دوره‌های غیرحضوری می‌توانند از مزایای حضور در دوره‌های معارفی آستان بدون اینکه در کلاس حضورداشته باشند، بهره‌مند شوند.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha