شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
نماینده ولی فقیه در استان کردستان

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی گفت: امروز دشمنان این نظام اسلامی تمام قوا و نیروی خود را برای ناامن کردن کشور به کار بسته اند، لذا بایسته است که هوشیاری و آگاهی خود را دوچندان کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کردستان، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهروردی، شامگاه چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل جدید اداره کل اطلاعات استان کردستان، اظهار داشت: دشمنان جمهوری اسلامی از هر فرصتی برای وارد آوردن ضربه به جمهوری اسلامی ایران استفاده می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: امروز دشمنان این نظام اسلامی تمام قوا و نیروی خود را برای ناامن کردن کشور به کار بسته اند، لذا بایسته است هوشیاری و آگاهی خود را دوچندان کنیم.

وی افزود: با وجود این همه توطئه دشمنان علیه جمهوری اسلامی بازهم به برکت نیروهای امنیتی، سربازان گمنام امام زمان(عج)، انتظامی و نظامی و نیز همراهی و تعامل مردم، ایران یکی از امن ترین کشورهای منطقه محسوب می شود، لذا باید همه قدر این نعمت بزرگ و مهم را بدانیم و از آن پاسداری کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان خاطرنشان کرد: امروز وجود جمهوری اسلامی نه تنها منافع استکبار را در منطقه بلکه در سراسر جهان به خطر انداخته و همین عامل باعث تشدید دشمنی کینه ورزان علیه این نظام و ملت شده است.

وی عنوان کرد: آمریکا در خروج از برجام اهدافی پلیدی را دنبال می کند که بی شک این اهداف شیطانی همانند دیگر توطئه های این کشور خنثی می شود.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی اظهار داشت: بدخواهان و دشمنان خارجی و داخلی از هر مشکل کوچکی در داخل کشور، بهانه ها و مسئله های بزرگ علیه نظام می سازند، لذا ضروری است که همه در صحنه باشیم و از این انقلاب و آرمانهای شهدا و امام راحل دفاع کنیم.

وی با تاکید بر اینکه توطئه های دشمنان تاکنون هیچ تاثیر بر روحیه انقلابی ملت ایران نداشته، گفت: بنده اذعان دارم که شرایط اقتصادی در کشور زیاد مطلوب نیست، ولی این شرایط با تلاش مسئولان و نیز همرامی ملت پایدار نمی ماند و این نظام همچنان مسیر اقتدار خود را طی خواهد کرد.

گفتنی است که در پایان این مراسم، مدیرکل جدید اداره کل اطلاعات استان کردستان منصوب شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha