یکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ |۱۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 26, 2024
مستند"ایرانیش

حوزه/ تهیه کننده و کارگردان مستند"ایرانیش" هدف اصلی از تولید این مستند را کمک به حل مشکلات فراروی کالای ایرانی عنوان کرد.

روح الله رحیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: مستند "ایرانیش" وضعیت فعلی ، ظرفیت ها و توانمندی های کالای ساخت داخل را مورد توجه قرار داده که البته در آن به مشکلات فراروی کالای ایرانی نیز پرداخته می شود.

وی با بیان این که قسمت نخست این مجموعه مستند با موضوع صنعت پوشاک کشور ، چهارشنبه شب از شبکه افق سیما پخش شد، افزود: ما در این مجموعه مستند در هر قسمتی به سراغ یکی از صاحبان برند و تولیدکنندگان کالای داخلی رفته و در مصاحبه با آن ها، علاوه بر نمایش تصویری روشن از توانمندی کشور در صنایع گوناگون، به تشریح و تبیین مشکلات پیش روی آنها می پرداریم.

این مستندساز ادامه داد: واقعیت آن است که کشور ما دارای چنان ظرفیتی در بخش تولید و صنعت است که اگر حمایت جدی از آن صورت گیرد، کالای ایرانی حتی می توانند به برندهای معتبر و ارزشمندی در سطح منطقه و دنیا تبدیل شود، هر چند که متاسفانه در وضع کنونی به جهت برخی سوء مدیریت ها و ضعف حمایت و نیز نبود فرهنگ مناسب استفاده از کالای ساخت کشور ، شرایط مطلوب مهیا نیست.

وی یادآور شد:در هر قسمت این مستند، شهرام شکیبا از مجریان توانمند تلویزیون که روایت ماجرا را نیز بر عهده دارد با یک یا چند نفر از مدیران صنایع تولیدی کشور در عرصه های مختلف به گفت وگو می‌نشیند و بعد از معرفی آنها، مشکلات شان را در مسیر کسب و کار از زبان خودشان جویا می شود.

رحیمی در خاتمه بیان داشت: مستند ایرانیش شامل چهارده قسمت 42 دقیقه ای است که هر هفته از شبکه افق سیما به روی آنتن می رود.

۳۱۳/۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha