یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت‌الاسلام مختار سلیمانی مدیر مدرسه علمیه قرآنی حاج شهبازخان کرمانشاه:

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه قرآنی حاج شهبازخان کرمانشاه با اشاره به اینکه اسلام برای پیروزی در جنگ اقتصادی برنامه دارد، گفت: اجرای اقتصاد مقاومتی کلید پیروزی در جنگ اقتصادی است.

حجت‌الاسلام مختار سلیمانی در گفت ‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به آیه 66 سوره مبارکه مائده « وَ لَوْ أَنَّهُمْ أَقامُوا التَّوْراةَ وَ الْإِنْجِيلَ وَ ما أُنْزِلَ إِلَيْهِمْ مِنْ رَبِّهِمْ لَأَكَلُوا مِنْ فَوْقِهِمْ وَ مِنْ تَحْتِ أَرْجُلِهِمْ.» و چنانچه آنها به دستور تورات و انجیل خودشان و قرآنی که از سوی پروردگارشان به سوی آنها نازل شده قیام می‌کردند البته به هر گونه نعمت از بالا و پایین برخوردار می‌شدند،گفت: عاملین واقعی به فرامین الهی آبادگران دین و دنیای مردمند.

وی با بیان اینکه عامل بهبود و سرو سامان دادن وضعیت اقتصادی ریشه در تَدَیّن مسئولین دارد، افزود: مدیران با تقوا با الگوگیری از شهیدان رجایی و باهنر و برنامه ریزی صحیح، در صدد رفع مشکلات خواهند بود.

مدیر مدرسه علمیه قرآنی حاج شهبازخان کرمانشاه با اشاره به کلام گهربار امام علی(ع) که فرمودند: سیاست و برنامه ریزی نادرست کلید فقر است، گفت: اگر سیاست مسئولین بر اساس اقتصاد اسلامی و دوری از عمل به نسخه های سرمایه داری لیبرالی غربی باشد، فقر ریشه کن خواهد شد.

وی ادامه داد: بی توجهی مسئولین اجرایی به رهنمودها و هشدارهای مقام معظم انقلاب در خصوص جلوگیری از واردات بی رویه و حمایت از تولید کالای ایرانی، زمینه ساز  حل معضل بیکاری در جامعه است.

مدیر مدرسه علمیه قرآنی حاج شهبازخان کرمانشاه با اشاره به اینکه اسلام برای پیروزی در جنگ اقتصادی برنامه دارد، اظهار کرد: اجرای اقتصاد مقاومتی کلید پیروزی در جنگ اقتصادی است.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی باید اولویت و سرلوحه‌ برنامه مدیران باشد، افزود: با گذشت 40 سال از عمر با برکت نظام اسلامی و صبر و استقامت ملت عزیز در برابر فشار تحریم ها، چرا هنوز از سوء مدیریت برخی مسئولین رنج می کشیم.

حجت‌الاسلام سلیمانی با بیان اینکه فرماندهان جنگ اقتصادی خود باید ساده زیست باشند، تصریح کرد: اشرافیگری و بی تدبیری برخی مسئولان، جنگ اقتصادی را بر ما مردم تحمیل کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha