چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
کد خبر: 462284
۲۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸
 رونمایی از نسخه خطی قرآن کریم به خط حضرت امیر المؤمنین(ع)

حوزه/مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان: همایش بزرگ قرآنیان استان کردستان در راستای توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، جلال شاخانی، پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد برنامه ریزی و همایش قرآنیان استان کردستان اظهار داشت: قرآن کریم کتاب آسمانی و هدایت برای بشریت است و توسل به آن راهگشای حل مشکلات جامعه بشری است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان با تاکید بر توسعه و ترویج بیشتر فعالیت های قرآنی در جامعه ادامه داد: قرآن بهترین نجات بخش انسان ها از گمراهی و ضلالت است و بشریت را از تاریکی و انحراف رها ساخته و سعادت بخش است.

شاخاني از برگزاری همایش بزرگ قرآنیان استان خبر داد و گفت: این همایش همزمان با ماه محرم و در راستای تقدیر از نخبگان قرآنی استان که سال‌های متمادی از عمرشان را وقف قرآن و کلام وحی کردند، برگزار می شود.

این مقام مسئول تاکید کرد: رونمایی از سند توسعه قرآنی استان که براساس نظر و رأی فعالان و بزرگان قرآنی استان تنظیم شده است، نیز همزمان با این ویژه برنامه پیش بینی شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در ادامه سخنان خود عنوان کرد: تهیه سند توسعه فعالیت های قرآن استان گامی مثبت در راستای ارتقای فرهنگ قرآنی استان است و بی شک اگر مسیر حرکت ما در استان براساس اهداف این سند باشد به طور قطع پیشرفت خواهیم کرد.

شاخانی به حضور چهره های ملی قرآنی کشور در این همایش نیز اشاره و خاطرنشان کرد: توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی و حمایت از موسسه های که در این زمینه فعالیت می کنند، از اولویت‌ها این اداره کل است. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha