شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان گلستان:

حوزه/معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان گلستان گفت: ۱۲۸ اثر از مجموع ۴۱۳ اثر راه یافته به جشنواره متعلق به طلاب خواهر استان بود که در نهایت ۱۶ اثر رتبه نهایی را کسب کردند و ۵ اثر نیز از مقالات برادران انتخاب شدند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از گلستان، خانم بهرامی با ارائه گزارشی از شرکت بانوان طلبه در سومین جشنواره استانی علامه حلی استان گلستان، هدف اصلی از برگزاری استانی این جشنواره را ایجاد نشاط علمی و گسترش روحیه پژوهشگری بین طلاب خواهر، بالابردن مهارت پژوهشی، آشنایی طلاب با سطوح مختلف پژوهش، شناسایی پژوهشگران نخبه بومی و تشویق و ترغیب به بحث نویسندگی در سطح استان دانست.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران گلستان اعلام کرد: 128 اثر از مجموع 413 اثر راه یافته به جشنواره متعلق به طلاب خواهر استان بود که در نهایت 16 اثر رتبه نهایی را کسب کردند و 5 اثر نیز از مقالات برادران انتخاب شدند.

بهرامی افزود: در مراسم اختتامیه جشنواره علامه حلی، علاوه بر تقدیر از برگزیدگان این جشنواره، از برگزیدگان استانی جشنواره رشد 6 و بانوی کرامت 16نیز تقدیر به عمل آمد.   

وی خاطرنشان کرد: در مراسم تقدیر از برگزیدگان جشنواره مدیر و کارکنان مدیریت استان گلستان و جمعی از مدیران مدارس، معاونین پژوهش و طلاب برگزیده حضور داشتند.

بهرامی اظهار کرد: مدیریت حوزه علمیه خواهران گلستان در دو سال اخیر، تلاش های مستمری برای رفع موانعی همچون تجهیز کتابخانه ها، تشکیل کانون ها و انجمن های پژوهش و برگزاری کارگاه های روش تحقیق و نویسندگی، برگزاری دوره های تربیت مربی، آسیب شناسی پژوهش دینی در حوزه های علمیه استان و... داشته است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha