سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
مسابقات قرآن و حدیث

حوزه/ مسئول دفتر قرآن و عترت حوزه علمیه استان از برگزاری هشتمین دوره مسابقات قرآن و حدیث در یزد همزمان با سراسر کشور خبر داد.

حجت ‌الاسلام سید محمد کاظم میرجلیلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، از برگزاری هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن و حدیث در استان یزد همزمان با سراسر کشور خبر داد و گفت: این مسابقات به دو صورت شفاهی و کتبی در رشته های حفظ قرآن کریم(5-10-20 و کل)، قرائت تحقیق و ترتیل، خطابه قرآنی، حفظ موضوعی آیات، روایات و معارف و معارف نهج البلاغه(حکمت ها) در مراحل مقدماتی، نیمه نهایی و نهایی برگزار می شود.

مسئول امور قرآن و عترت حوزه علمیه استان یزد به مهلت ثبت نام این دوره از مسابقات اشاره کرد و افزود: علاقمندان به شرکت در این مسابقات می توانند تا تاریخ 25 دی ماه سال جاری اقدام به ثبت نام کنند.

وی با بیان اینکه مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات در بهمن ‌ماه امسال در استان یزد برگزار می شود اضافه کرد: زمان برگزاری مرحله نیمه نهایی و نهایی(کشوری) در اسفند ماه 97 خواهد بود.

حجت ‌الاسلام میرجلیلی خاطر نشان کرد: ثبت نام طلاب حوزه های علمیه سراسر کشور از طریق سایت معاونت تهذیب و تربیت به نشانی tahzib.ismc.ir و یا سامانه پیشخوان طلاب صورت می پذیرد.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha