سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: پیشرفت و اقتداری که در دنیا کسب نموده ایم، مرهون رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است که باید روحانیون اندیشه های الهی این شخصیت های تاریخ ساز را در جامعه تبیین کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی در جمع مدیران مدارس علمیه قزوین، به برگزاری جشن های دهه فجر انقلاب اسلامی اشاره و بیان کرد: انقلاب اسلامی با رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی(ره) و پشتیبانی توده های ملت به پیروزی رسید.

وی اظهارکرد: پیشرفت و اقتداری که در دنیا کسب نموده ایم، مرهون رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است که باید روحانیون اندیشه های الهی این شخصیت های تاریخ ساز را در جامعه تبیین کنند.

مدیر حوزه علمیه قزوین به برگزاری نمایشگاه دستاوردهای حوزه علمیه قزوین اشاره و عنوان کرد: برای اولین بار است که چنین نمایشگاهی با آثار و تالیفات مختلف از مدارس علمیه قزوین و همچنین مبلغین و روحانیون در معرض دید مخاطبین قرار می گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی بیان کرد: با هماهنگی مدیر نمایشگاه بین المللی حضرت امام خمینی(ره) در تلاش هستیم که در حاشیه این نمایشگاه، مراسم تجلیل از پیشکسوتان روحانی که در عرصه های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نقش ارزشمندی داشتند، را برگزار کنیم.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین بیان کرد: مدیران مدارس علمیه در برگزاری جشن های انقلاب اسلامی ابتکارات جدید داشته باشند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha