سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت‌الاسلام مجتبی روحانی - امام جمعه بابل

امام جمعه بابل در پی حمله تروریستی در سیستان و بلوچستان که منجر به شهادت دردناک جمعی از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب شد پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از مازندران، حجت الاسلام مجتبی روحانی، امام جمعه بابل در پی حمله تروریستی در سیستان و بلوچستان که منجر به شهادت دردناک جمعی از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب شد پیام تسلیتی به شرح ذیل صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم  

«و من یقاتل فی سبیل‌الله فیقتل او یغلب فسوف نوتیه اجرا عظیما - و هر کس در راه خدا جهاد کند و شهید شود یا فاتح گردد، زود باشد که او را اجری عظیم دهیم؛ نسا 74»  

پس از راهپیمایی غرور آفرین و دشمن شکن ۲۲ بهمن و نقش برآب شدن دسیسه های جبهه عبری، عربی و غربی مشخص بود که دشمنان انقلاب اسلامی ساکت ننشسته و انتقام خود را از ملت ایران خواهند گرفت.

شهادت جان‌سوز جمعی از پرسنل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خاش توسط جیره خواران عربستان سعودی و آمریکا را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری (دام‌عزه)، خانواده شهدا و قاطبه ملت شریف ایران تسلیت گفته و از خداوند متعال علو درجات را برای این شهدای عزیز مسئلت می‌نمایم.

دشمنان این ملت باید بدانند که این انقلاب برگرفته ی از سیره سیدالشهدا (ع) است و به گفته امام راحل هر چه بکشند مارا ملت ما بیدارتر می شود . وقوع این حادثه در آستانه نشست ورشو، هویت واقعی مخالفان ایران را روشن نموده و جواب مردم ما به دشمنان اسلام و انقلاب آیه شریفه «موتوا بغیظکم» بوده و ما با کشتار و تحریم از مسیر پیشرفت و استقلال باز نخواهیم ایستاد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha