سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت‌الاسلام مهدی محمدی فر معاون تهذیب حوزه علمیه استان کرمانشاه

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه استان کرمانشاه گفت: کارگاه سه روزه طرح «میثاق ۲»، برای طلاب سال اول مدارس علمیه سطح استان برگزار می شود.

حجت‌الاسلام مهدی محمدی فر در گفت ‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به اینکه در راستای دانش افزایی طلاب جوان و ایجاد انگیزه مضاعف در روحیه دانش آموختگان مدارس علمیه استان، تربیت نخبه های تهذیبی در دستور کار معاونت تهذیب قرار دارد، گفت: مدیران مدارس علمیه در پدید آوردن روحیه نشاط و انگیزه طلاب جوان در زمینه برنامه های تربیتی و تهذیبی حوزه های علمیه ورود جدی داشته باشند.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان کرمانشاه در ادامه رمز موفقیت طلاب را استفاده از تجربیات اساتید دوره دانست و افزود: کارگاه سه روزه تربیتی و تهذیبی میثاق 2 برای طلاب سال اول حوزه علمیه کرمانشاه برگزار خواهد شد. شرکت کننده در این کارگاه با برنامه های تربیتی، تهذیبی و آموزشی خصوصا افق و چشم انداز حوزه های علمیه آشنایی لازم را پیدا خواهند کرد.

وی ادامه داد: طلاب جوان علاوه بر برنامه های تربیتی، از برنامه های مشاوره ای، با حضور اساتید مطرح مشاوره حوزه علمیه قم و استان(در زمینه های مشاوره، احکام، قرآن و اخلاق) بهره مند خواهند شد.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان کرمانشاه هدف اصلی از برگزاری طرح میثاق 2 را ارزیابی تربیتی، اخلاقی و علمی و آموزشی طلاب عنوان کرد

وی در پایان در پایان از همکاری مدیریت اوقاف و امور خیریه استان در اجرای برنامه های حوزه استان تقدیر و تشکر کرد و افزود: هزینه های دوره های آموزشی، و تهذیبی از طرف اداره اوقاف ناحیه 1(عواید موقوفه کوثر اهل بیت(ع) تأمین می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha