سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
انجمن مسلمانان سالمند کراولی، کمک مالی به بیماران زوال عقلی اهداء کردند

حوزه/ گروه اسلامی انجمن سالمندان مسلمان در شهر کراولی در انگلستان، کمک مالی به یک جمعیت خیریه با نام «مرا فراموش نکن» برای یاری رساندن به بیماران مبتلا به زوال عقلی اهدا کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از crawleyobserver، یک گروه اسلامی در شهر کراولی در ساسکس غربی انگلستان، باجمع آوری کمک مالی به کسانی که از بیماری زوال عقل رنج می برند کمک رسانی کردند.

انجمن سالمندان مسلمان در شهر کراولی موفق به جمع آوری و اهدای 500 یورو کمک مالی به جمعیت «مرا فراموش نکن» شدند. این سازمان عام المنفعه به بیماران مبتلا به زوال عقل، خانواده هایشان، دوستان و مراقبان آنان کمک رسانی می کند.

شهردار کراولی ضمن حمایت از این حرکت، مردم را به اهدای کمک های نقدی تشویق کرده بود.

عبدالغفار جاوید، سرپرست محلی مسجد نور متعلق به این انجمن گفت: مسجدی ها این جا در سال های گذشته نیز همواره از زمان تاسیس مسجد نور در سال 2014 تاکنون کمک های خیریه به سازمان های مختلف بشردوستانه در بریتانیا اهداء کرده اند. ما پیش از این نیز از طرح های شهردار حمایت کرده بودیم.

وی افزود: تاکنون شهردار چندین مرتبه از مسجد ما بازدید کرده و ما نشست ها متعددی با حضور او در اینجا برگزار کرده ایم، هدف ما همیشه کمک به دیگران و همچنین یاری رساندن به اجتماع اطراف مان بوده است.

شهردار کاسترو نیز گفت: همیشه مایه خرسندی است وقتی می بینیم اجتماعات مختلف به خوبی در کنار هم کار می کنند، به ویژه زمانی که برای یک عمل خیریه با هم متحد می شوند.

وی افزود: من از نزدیک شاهد کار ارزشمند انجمن اسلامی در اجتماع محلی بوده اند. شهر ما یک جامعه با تنوع جمعیتی بالا است و مسلمانان نقشی حیاتی در آن ایفاء می کنند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha