چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
اسکان سیل زدگان در روستای الهایی - اهواز

​حوزه/ حجت الاسلام منصوری، به بیان مشکلات مناطق سیل‌زده در کمپ «شعیبیه» پرداخت و با بیان اینکه درمان بیماران کمپ «شعیبیه»، منوط به پرداخت پول است، گفت: مسئولان برای تأمین نیازهای درمانی همکاری لازم را نمی‌کنند.

حجت الاسلام منصوری، امام جمعه بخش شعیبیه شوشتر، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به تشدید حجم سیلاب در منطقه و افزایش ورود سیل‌زدگان در کمپ‌های اسکان موقت، به بیان برخی مشکلات پیش رو در این مناطق پرداخت.

وی گفت: در اسکان دامداران و نگهداری احشام با مشکل رو به رو هستیم، البته تمهیداتی برای حل این مسئله اندیشیده شده، اما به‌قدر کفایت نبوده است.

امام جمعه شعیبیه، در ادامه بیان داشت: مشکل مشهود دیگر در این منطقه، مسئله خدمات درمانی و تأمین بهداشت است! متأسفانه از سوی دانشگاه علوم پزشکی گفته شد که به دلیل وجود بیمارستان محلی، نمی‌توان مرکز درمانی سیار برای سیل‌زدگان این منطقه، مستقر کرد؛ اما پس از پیگیری‌های انجام شده، مشخص شد که پذیرش بیماران و مرجعان به بیمارستان گوریه تنها با دریافت هزینه میسر است که درخواست پرداخت هزینه از مردم در این شرایط بحرانی جای تعجب دارد.

حجت الاسلام منصوری، نسبت به تأمین بهداشت در منطقه هشدار داد و گفت: عدم توجه به مسائل درمانی می‌تواند خطر شیوع بیماری‌ها را در مناطق سیل‌زده به دنبال داشته باشد.

وی در پایان گفت: ساماندهی و برپایی کمپ توسط عزیزان هلال احمر به‌خوبی انجام گرفته است، اما عملکرد ضعیف در توزیع پتو و وسایل گرمایشی میان سیل‌زدگان، مشکلاتی را برای ساکنان در کمپ به وجود آورده است که مقتضی است با اقدام به‌موقع این کمبودها نیز جبران شوند.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha