سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
سید مرتضی کشمیری نماینده آیت الله سیستانی در اروپا

حوزه/ حجت الاسلام سید مرتضی کشمیری طی سخنانی در جزیره ریوینون فرانسه گفت: اگر فتوای جهاد کفایی نبود، تمامی مقدسات عراق از بین می رفت؛ چرا که طرح دشمنان نابودی تمامی نماد های اسلامی بود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام سید مرتضی کشمیری نماینده آیت الله سیستانی در اروپا سالگرد صدور فتوای جهاد کفایی از سوی حضرت آیت الله سیستانی در دفاع از مقدسات عراق را تبریک گفت.

وی طی سخنانی در جزیره ریوینون فرانسه گفت: اگر فتوای جهاد کفایی نبود، تمامی مقدسات عراق از بین می رفت؛ چراکه طرح دشمنان نابودی تمامی نماد های اسلامی بود، امّا با حضور تمامی اقشار مردم در میدان جنگ طی سه سال به پیروزی رسیدند.

سید کشمیری تصریح کرد: مردم عراق این جنگ تاریخی و مصیبت ها و رنج های آن را فراموش نخواهند کرد و اگر صدور فتوای جهاد نبود، دشمنان مرتکب کشتار دسته جمعی بشریت و کشتار وحشیانه آن می شد، همچنان که در جنایت اسپایکر و بادوش علیه شیعه و سنی مرتکب جنایت شدند.

وی افزود: آن ها طرح های جهنمی وصف ناپذیری برخوردار بودند و اگر کسی از سخنان و اهدافشان مطلع می شد، از تعجب موی سرش سفید می شد، امّا اراده ی الهی این بود که شرّ این ها از عراق و منطقه کم شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha