چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
جبهه عمل اسلامی لبنان

حوزه/ جبهه عمل اسلامی جنایت ویرانی خانه های فلسطینی ها در محله وادی الحمص در قدس اشغالی از سوی دشمن صهیونیستی را محکوم کرد و گفت: دشمنان صهیونیستی با جنایت های خود با تمامی قوانین شرعی و بین المللی مخالفت می کنند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، جبهه عمل اسلامی لبنان طی بیانیه ای گفت: موضع گیری های عزّتمندانه منطقه دلیلی بر درستی گزینه ها و اقدامات ماست و پیروزی های محور مقاومت در سوریه و عراق و ثبات و پایداری فلسطینی ها در کرانه باختری و نوار غزه در برابر محاصره اسرائیلی ها، دستاورد مقاومت اسلامی لبنان در بازدارندگی دشمن، اقدام تحسین برانگیز و قدرتمندانه ایران در توقیف نفتکش انگلیسی و اعتراض مقدسی ها به معامله قرن و عادی سازی روابط با رژیم اسرائیل همه و همه گواه این مسئله است.

دشمنان صهیونیستی با جنایت های خود قرار داد های سازمان ملل را نقض می کنند

جبهه عمل اسلامی جنایت ویرانی خانه های فلسطینی ها در محله وادی الحمص در قدس اشغالی از سوی دشمن صهیونیستی را محکوم کرد و گفت: دشمنان صهیونیستی با جنایت های خود بیانیه ها و قرار داد های سازمان ملل را نقض کرده و با تمامی قوانین شرعی و بین المللی مخالفت می کنند.

این جبهه از اقدام مقاومت فلسطین در سرنگونی هواپیمایی جاسوسی اسرائیل که در آسمان نوار غزه پرواز می کرد، قدر دانی نمود و تاکید کرد: این دشمن حیله گر تنها زبان آتش می فهمد و تنها قدرت آن را باز می دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha