یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
کد خبر: 865272
۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰
گروه های جهادی

حوزه / مسئول بسیج سازندگی سپاه الغدیر استان یزد گفت: ۳۶ گروه جهادی یزد با ۹ هزار نفر روز در جریان سیل های امسال فعالیت های ارزنده ای را در بخش های مختلف ارائه کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، سرهنگ مجید صادقی پیش از ظهر امروز در اجتماع جهادگران استان یزد با اشاره به گزارش مختصری از اردوهای جهادی و هجرت ۳ اقتصاد مقاومتی، گفت: در بحث اردوهای جهادی دو نوع اردو داریم که دو صورت اردوهای جغرافیا محور و محله محور برگزار می شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه در اردوهای جغرافیا محور ۱۱۰۰ جهادگر هستند، فعالیت دارند، خاطرنشان کرد: در طول یک سال و نیم گذشته در این اردوهای جهادی، ۴۵ هزار نفر روز در زمینه های مختلف علمی و آموزشی و فرهنگی برنامه هایی انجام گرفته است.

وی با اشاره به اینکه نوع دوم اردو جهادی، محله محور است که قریب به ۹۰۰ جهادگر هستند تصریح کرد: در اردوهای محله محور بیش از ۵ هزار نفر روز خدمات داده شده است.

صادقی با بیان اینکه فعالیت‌های عمرانی و آبادی گروه های جهادی در هفت عنوان پروژه با هزینه ای بالغ بر ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان فعالیت انجام گرفته است افزود: از دیگر فعالیت های بسیار خوب گروه های جهادی در ارتباط با سیل امسال بود که خدمات ارزنده بسیاری انجام گرفت و هم اکنون نیز گروه های مختلف جهادی در این مناطق مشغول به فعالیت هستند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه الغدیر استان یزد خاطرنشان کرد: در جریان سیل امسال ۳۶ گروه جهادی با بیش از ۱۰۰۰ جهادگر بیش از ۹ هزار نفر روز فعالیت کردند.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha