جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ |۱۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 24, 2024
قرارگاه اربعین قم

حوزه/مسئول قرارگاه اربعین قم با اشاره به اهمیت خدمت‌رسانی به زائران حسینی گفت: تاکنون از 126 هزار زائر حسینی در قرارگاه اربعین حسینی در قم اسکان‌یافته‌اند.

مهدی قربانی کرم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با بیان این‌که تاکنون استقبال خوبی از این قرارگاه صورت گرفته است، اظهار داشت: امسال با افزایش حضور زائران حسینی در این قرارگاه روبرو هستیم و علاوه بر این در زمینهٔ خدمات‌دهی نیز امسال اقدامات به‌مراتب بهتری نسبت به سال گذشته صورت گرفته است.

وی با بیان این‌که از 5 صفر تا کنون ۱۲۶ هزار زائر در مصلی پذیرایی و اسکان‌یافته‌اند، ابراز داشت: بیشترین زائران امسال از کشور پاکستان بودند به‌طوری‌که نزدیک به 50 هزار نفر از این کشور در قرارگاه اقامت داشتند  و انتظار می‌رود در روزهای آینده نیز زائرانی از این کشور در قرارگاه حضور داشته باشند.

قربانی کرم ادامه داد: علاوه بر این بیش از 55 هزار ایرانی نیز امسال از خدمات این قرارگاه بهره‌مند شدند که نشان‌دهنده موفقیت این قرارگاه در برنامه‌های خود است.

وی بابیان این‌که خادمان این قرارگاه باافتخار در خدمت زائران هستند، ابراز داشت: این قرارگاه تا ۵ ربیع‌الاول پذیرای زوّار گرامی امام حسین (ع) خواهد بود و قطعاً خدمات‌دهی در روزهای آینده با تمام توان ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha