پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ |۲۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 6, 2024
آتش زدن پرچم آمریکا و تصاویر ترامپ در روز ملی "اخراج آمریکایی ها"

حوزه/ معاون آموزش مدرسه سفیران هدایت حضرت ولیعصر (عج) بیجار گفت: ملت ما دشمن شماره یک خود را آمریکای جنایتکار می‌داند و ایستادگی تا آخرین نفس در مقابل آمریکا را وظیفه خود دانسته و شعار مرگ بر آمریکا و فریادهایمان را بر سر آمریکا می کشیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در کردستان، حجت الاسلام حمید بهرام پور، ظهر امروز در جمع دانشجویان و دانش آموزان بسیجی شهرستان بیجار، در خصوص یوم‌الله ۱۳ آبان اظهار داشت: یوم ‌الله ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی است، هر جامعه ای که می خواهد در صلح و سلامت باشد باید با استکبار جهانی به مبارزه برخیزد چرا که سلامت و صلح جهانی بسته به انقراض مستکبرین است.

حجت الاسلام بهرام پور ادامه داد: آمریکا، وابستگان و نوکران آن از ابتدا تاکنون از اسلام سیلی خورده اند و به واسطه همین امر همواره با اسلام به دشمنی برخاسته‌اند و از توطئه ای علیه این نظام و ملت کوتاه نخواهند آمد.

این استاد حوزه علمیه استان کردستان ادامه بیان داشت: آمریکای جهانخوار بداند که ملت عزیز ایران و مسلمانان، تا نابودی کامل منافعش او را راحت نخواهد گذاشت چرا که خوی استبکاری آمریکا و غرب همواره در جهت ضربه زدن به مسلمانان بوده است.

معاون آموزش مدرسه سفیران حضرت ولی عصر(عج) بیجار افزود: تا زمانی که مبارزه در هر کجای جهان اعم از سوریه، یمن، لبنان، فلسطین و...  علیه مستکبران هست، ما ملت مسلمان ایران هم هستیم و همه مردم می‌دانند که باید در مقابل آمریکا بایستند و استقلال داشته باشند.

وی به کلام و موضع قاطعانه حضرت امام(ره) که فرمودند «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» اشاره کرد و گفت: ما نیز به تاسی از امام عزیزمان با اطمینان می‌گوییم که اسلام، ابر قدرت‌ها را یکی یکی به خاک ذلت خواهد کشاند چرا که دشمن اصلی اسلام و قرآن کریم و پیامبر عظیم‌الشأن(ص) ابرقدرت‌ها، خصوصاً آمریکا و فرزند ناخلف و فاسدش اسرائیل است.

این استاد حوزوی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: ملت ما دشمن شماره یک خود را آمریکای جنایتکار می‌داند و ایستادگی تا آخرین نفس در مقابل آمریکا را وظیفه خود دانسته و شعار مرگ بر آمریکا و فریادهایمان را بر سر آمریکا می کشیم، همانگونه که امام خمینی (ره) فرمودند:«هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید». مصداق بارز این کلام گهربار اقدام دانشجویان مسلمان و مبارزی بود که لانة جاسوسی را اشغال کردند و ملت ایران را بابت این کارشان سرافراز کردند.

حجت الاسلام حمید بهرام پور در بخش دیگری از سخنان خود یادوار شد: خطر آمریکا به حدی است که اگر کوچک‌ترین غفلتی کنیم نابود می‌شویم و باید همانطور که با اعتمادی که به غرب و آمریکا در مذاکرات هسته ای و برجام شد ضربه اش را ملت ایران خوردند، نباید در مسئله FATF وCFT دوباره به آنها اعتماد کرد. در طول تاریخ هر وقت که مسلمانان و دولت ایران به غرب اعتماد کردند شاهد بد عهدی و بد قولی شان بوده ایم.

معاون آموزش مدرسه سفیران هدایت بیجار در پایان سخنان خود افزود: امروز دانشجویان و دانش آموزان باید سعی کنند تاریخ انقلاب اسلامیمان را و نقش وحدت بین خودشان و دانشگاهیان با روحانیون را بیاموزند. شما دانش‌آموزان و جوانان ادامه‌دهنده عاشورا و کربلا و مکتب هستید و بدانید که تهدیدات و تبلیغات دولت آمریکا به قدر پشیزی نزد ملت ما ارزش ندارد. ما شعار مرگ بر آمریکا را در عمل جوانان پرشور و قهرمان و مسلمان در تسخیر لانه فساد و جاسوسی آمریکا تماشا کرده‌ایم‌. دولت مردان آمریکا خوب می دانند که ملت بزرگ ایران مثل یک صاعقه بر سر آمریکا فرود آمده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha